Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Značka: Marc O'Polo, Určení: pro muže, Typ: kotníková obuv, Barva: hnědá, Kód produktu: 209–27396301–123 735,
můžete mít 2.1. - 4.1.
Značka: Marc O'Polo, Určení: pro muže, Typ: kotníková obuv, Barva: hnědá, Kód produktu: 307–27386302–300 790,
můžete mít 2.1. - 4.1.
Značka: Marc O'Polo, Určení: pro muže, Typ: kotníková obuv, Barva: hnědá, Kód produktu: 208–27386302–325 735,
můžete mít 2.1. - 4.1.
Značka: Marc O'Polo, Určení: pro muže, Typ: tenisky, Barva: béžová, Kód produktu: 201–26263501–166 601,
můžete mít 2.1. - 4.1.
Značka: Marc O'Polo, Určení: pro muže, Typ: tenisky, Barva: béžová, Kód produktu: 201–26873501–607 110,
můžete mít 2.1. - 4.1.
Značka: Marc O'Polo, Určení: pro muže, Typ: tenisky, Barva: bílá, Kód produktu: 201–25513501–141 109,
můžete mít 2.1. - 4.1.
Značka: Marc O'Polo, Určení: pro muže, Typ: tenisky, Barva: černá, Kód produktu: 208–25513501–122 990,
můžete mít 2.1. - 4.1.
Značka: Marc O'Polo, Určení: pro muže, Typ: tenisky, Barva: modrá, Kód produktu: 306–25513502–129 890,
můžete mít 2.1. - 4.1.
Značka: Marc O'Polo, Určení: pro muže, Typ: tenisky, Barva: modrá, Kód produktu: 201–25513501–141 899,
můžete mít 2.1. - 4.1.
Značka: Marc O'Polo, Určení: pro muže, Typ: tenisky, Barva: modrá, Kód produktu: 201–26913502–300 898,
můžete mít 2.1. - 4.1.
Společnost Marc O´Polo byla založena v roce 1967 ve Švédsku. V roce 1972 společnost založila značku CAMPUS a pod tímto názvem začala vyrábět dnes tak známé mikiny a trička z kvalitní bavlny a s viditelným logem. V roce 1983 společnost poprvé vytvořila dvě kolekce během jedné sezóny. Dnes prezentuje minimálně 8 kolekcí ročně. Rok 1990 pro společnost znamenal úspěch v získání licence pro výrobu a prodej obuvi, slunečních brýlí a spodního prádla, což se posléze stalo jednotlivými sezónními kolekcemi. V roce 1997 byla vytvořena společnost MARC O´POLO International s.r.o., která se stává novým sídlem společnosti a přesouvá se ze Švédska do Německa. Společnost vždy dbala na kvalitu materiálu a zpracování a právě proto jí byla na veletrhu koženého zboží udělena cena za nejlepšího výrobce.
V roce 2007 společnost vytváří speciální kolekci k výročí 40. let svého založení, jejíž zisk je věnovám na podporu projektu - Postavme školu v Africe v rámci organizace UNICEF. Společnost se pro svou podnikatelskou činnost a autentické působení stává vzorem pro jiné značky a ovlivňuje celkový rozvoj oděvního průmyslu. V roce 2014 se stává exkluzivní tváří Uma Thurman. Společnost MARC O´POLO čítá více než tisícovku franšízových obchodů a oficiálních e-shopů po celém světě. Od založení ve Švédsku se přes státy Evropy dostává až do Singapuru a následně i do Číny. Kolekce značky MARC O´POLO jsou k dispozici zákazníkům ve více než třiceti zemích světa.