Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Guess hard silikonový obal Samsung Galaxy S24 PLUS black 4G Stripe Collection Stylové a elegantní pouzdro Guess z kolekce 4G Stripe se vyznačuje charakteristickým 4G vzorem, podepsaným logem Guess.
můžete mít 5.2.
Guess hard silikonový obal Samsung Galaxy S24 5G black 4G Collection Leather Metal Logo MagSafe Originální silikonové pouzdro Guess z prvotřídní ekologické kůže s tištěným legendárním vzorem 4G s luxusním vzhledem, ozdobeno charakteristickým logem Guess.
můžete mít 5.2.
Guess hard silikonový obal Samsung Galaxy S24 5G pink 4G Big Metal Logo Originální silikonové pouzdro Guess ozdobeno velkým kovovým logem 4G. Kolekce pouzder se vyznačuje kovovým logem 4G, které je umístěné na zadní straně mobilu, potištěným logem Guess na luxusní koženkové struktuře.
můžete mít 5.2.
Guess hard silikonový obal Samsung Galaxy S24 PLUS brown 4G Stripe Collection Stylové a elegantní pouzdro Guess z kolekce 4G Stripe se vyznačuje charakteristickým 4G vzorem, podepsaným logem Guess.
můžete mít 5.2.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.