Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Guess 4G Leather Script Logo mini reproduktor - hnědý Guess Guess 4G Leather Script Logo mini reproduktor - hnědý
Guess Guess 4G Leather Script Logo mini reproduktor - hnědý

Guess Bluetooth Speaker mini 4G Kožený reproduktor s logem a řemínkem Zvuk studiové kvality Není to jen bezdrátový reproduktor, je to vlastně přenosné hudební studio, které vám do života přinese zvuk takové kvality, jakou jste dosud zažívali jen v profesionálních nahrávacích studiích.

můžete mít 12.9. - 13.9.

Guess Guess mini reproduktor Bluetooth - růžový Guess Guess 4G Leather Script Logo mini reproduktor - hnědý
Guess Guess mini reproduktor Bluetooth - růžový

Hádejte, že reproduktor Bluetooth 5.0 Moderní design, stylové barvy, malé rozměry – to jsou hlavní rysy bezdrátových reproduktorů Guess. Kvalita, která je cítit v každém detailu. Velmi pečlivě navržený reproduktor, vyrobený z pevného a odolného hliníku.

můžete mít 12.9. - 13.9.

Guess Reproduktor Guess mini Bluetooth - šedý Guess Guess 4G Leather Script Logo mini reproduktor - hnědý
Guess Reproduktor Guess mini Bluetooth - šedý

Hádejte, že reproduktor Bluetooth 5.0 Moderní design, stylové barvy, malé rozměry – to jsou hlavní rysy bezdrátových reproduktorů Guess. Kvalita, která je cítit v každém detailu. Velmi pečlivě navržený reproduktor, vyrobený z pevného a odolného hliníku.

můžete mít 12.9. - 13.9.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.