Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dlouhotrvající make-up, který kombinuje zářivý matný povrch s výhodami péče o pleť. Make-up poskytuje střední až plné krytí, je voděodolný, poskytuje pleti hydrataci a chrání ji před vnějšími agresemi. .
můžete mít 4.2. - 5.2.
Zachovejte hydrataci své pleti pomocí micelární vody, která čistí a zároveň respektuje přirozené pH každé pleti. Micelární voda jemně odstraňuje nečistoty a make-up, zklidňuje pleť a zanechává ji svěží. .
můžete mít 4.2. - 5.2.
Zachovejte hydrataci své pleti pomocí micelární vody, která čistí a zároveň respektuje přirozené pH každé pleti.
můžete mít 6.2. - 7.2.
Monsieur de Givenchy je nádherná francouzská toaletní voda pro skutečného gentlemana. Design vůně Monsieur de Givenchy je založen na sofistikovaném srdci, které zahaluje klid levandule a citronové verbeny.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Náplň do dlouhotrvající rtěnky Interdit Intense Silk. Zanechá vaše rty hedvábně jemné a hydratované, navíc je zvýrazní krásnou barvou.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Smyslný a mýtický parfém spojující eleganci s opovážlivostí a čistotu se smyslností. Současný parfém, který čerpá z uměleckého a kulturního dědictví výjimečného charakteru, je jakýmsi pojítkem mezi minulostí a budoucností. Organza je oslavou ženské věčnosti. Vůně byla uvedena na trh v roce 1996.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Vysoce pigmentovaná luxusní paletka očních stínů nabízí devět odstínů v matném i třpytivém provedení. Díky přiloženým štětečkům se stíny snadno nanáší a na očích vydrží až 12 hodin. .
můžete mít 4.2. - 5.2.
Muž používající Givenchy Pí nám neustále uniká, ale neustále jej objevujeme, je ztělesněním největšího svůdce. Tento muž je objevitelem, má nadání pro vědu. Pí vypovídá o jeho vůli jednat, a také o jeho touhách dosáhnout krajních extrémů. Vůně byla na trh uvedena v roce 1998.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Muž používající Givenchy Pí nám neustále uniká, ale neustále jej objevujeme, je ztělesněním největšího svůdce. Tento muž je objevitelem, má nadání pro vědu. Pí vypovídá o jeho vůli jednat, a také o jeho touhách dosáhnout krajních extrémů. Vůně byla na trh uvedena v roce 1998.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Pleťová emulze L`Intemporel viditelně zmírňuje známky stárnutí pokožky, obnovuje její pevnost a definuje kontury obličeje. Sjednocuje tón pleti a zanechává pokožku vyhlazenou a rozjasněnou.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Pleťové tonikum L'intemporel dodává pokožce intenzivní hydrataci a okamžitý osvěžující pocit. Pleť je tím nejlepším způsobem připravena na další kroky ve vaší rutině péče o pleť. Zanechává pokožku vyhlazenou a rozjasněnou.
můžete mít 4.2. - 5.2.
První věc, které si všimnete na vůni Givenchy Pour Homme Blue Label je její stimulující svěžest. Tato orientální dřevitá vůně kombinuje trvalou svěžest s mužnou sílou. Příjemná vodní nóta hedionu poskytuje jas a transparentnost. Pepř dodává koření zvláštní příchuť, hloubku a jiskru.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Korektor v peru zakrývá tmavé kruhy a rozjasňuje matné, unavené oblasti. Pomáhá vyhladit pokožku a snižuje vzhled jemných linek a vrásek. .
můžete mít 4.2. - 5.2.
Ultra svěží pleťový gel se přesně přizpůsobí barvě vaší pleti a zvýrazní její tón. Obsahuje zapouzdřené mikrokuličky, které po aplikaci uvolňují přiměřené množství barvy přesně na míru vašemu tónu pleti. Lehká textura zanechá na pleti svěže beztížný pocit. .
můžete mít 4.2. - 5.2.
Sypký pudr se vyznačuje harmonií čtyř odstínů, které zmatňují, sjednocují a rozjasňují pleť. Jeho vzdušná a ultra jemná textura lehce zafixuje váš make-up a vydrží až šest hodin. .
můžete mít 4.2. - 5.2.
Složení tekutého balzám na rty je obohacené o kyselinu hyaluronovou, vitamín C, bambucké máslo a růžový pepř pro vyživující, vyhlazující a vyplňující účinek. Den za dnem jsou rty zklidněné a hydratované. .
můžete mít 4.2. - 5.2.
Tekutý korektor Prisme Libre poskytuje střední krytí a sjednocuje tón pleti. Jeho voděodolné složení redukuje nedokonalosti, rozjasňuje pokožku a zároveň ji hydratuje až na 24 hodin. .
můžete mít 4.2. - 5.2.
Tónovaný balzám na rty s obsahem kyseliny hyaluronové, který hydratuje a vyživuje rty. Den za dnem budou vaše rty vyhlazené a chráněné před vysušením.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Tónovaný balzám pečuje o rty, dodává jim výživu a viditelně je vyplňuje a vyhlazuje. Díky obsahu kyseliny hyaluronové dodává rtům hydrataci až na 24 hodin. .
můžete mít 4.2. - 5.2.
Balzám pro dlouhotrvající hydrataci a svěží barvy, odhaluje přirozenou krásu vašich rtů. Díky růžovému oleji, kyselině hyaluronové, vitamínu C, růžovému pepři a bambuckému máslu poskytuje pocit maximálního pohodlí. Rty jsou hydratovány po dobu 24 hodin, vyživené, vyhlazené a plné zdravého lesku.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Tužka na obočí s kartáčkem přesně definuje obočí, zintenzivní jeho barvu a podtrhne váš pohled. S její pomocí docílíte dokonalého vzhledu obočí.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Pudrová tvářenka obsahuje čtyři zářivé odstíny, které smíchané dohromady rozzáří pleť a dodají jí mladistvý a zdravý lesk. Díky své ultrajemné textuře Prisme Libre Blush splyne s pokožkou, rozptyluje světlo a vytváří přirozený efekt. .
můžete mít 4.2. - 5.2.
Very Irresistible Eau De Parfum z roku 2005 je květinová vůně pro ženy. Hlava obsahuje aromatický badyán, hrušku a zelené jablko. V čistě květinovém srdci se snoubí akordy růže, pivoňky, magnolie a růže Liv Tyler. Kompozici uzavírá opět růže společně s vanilkou a pačuli.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Very Irresistible je květinově-ovocná vůně, jež v sobě spojuje smyslné odrůdy růže s pivoňkou, hvězdičkami anýzu, aromatickými lístky verbeny a badyánu. Vzdává hold tradicím, a zároveň je boří a přesahuje. Je hravá, velmi svůdná a není možné jí odolat. Vůně byla uvedena na trh v roce 2003.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Francouzská značka GIVENCHY byla založena v roku 1952 módním návrhářem Hubertem de Givenchy. Jeho modely prosluly zejména moderním ženským střihem, který mu získal mnoho klientek mezi slavnými osobnostmi. Stejně jako mnoho dalších značek se i GIVENCHY po nějaké době otevřel parfumářskému a kosmetickému trhu. Jeho dekorativní kosmetika je už od počátku spjata s výraznými a veselými barvami, ale také s přirozeností, jednoduchou aplikací a stylovými obaly. V pěstící kosmetice GIVENCHY sází na inovativní technologie, jež představují alternativu k plastické chirurgii. GIVENCHY vždy naslouchal ženám a uspěl díky vyváženému spojení elegance a osobitosti, stejně jako veselosti a efektivity.