Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Vůně snoubící v sobě atmosféru zralého města plného nových možností. Ochutnejte život ve stylu New Yorku. První pokušení – je to vůně Evy, která u Adama vzbuzuje chtíč a touhu.
můžete mít 4.1. - 5.1.
Fresh Blossom je uzavřena v kultovním, stříbro-růžovém flakonu připomínající květ jabloně. Jedná se o květinově-ovocnou vůni. Spojte dny plné slunce a letního vánku s touto jedinečnou vůní. Projděte ovocným sadem a vdechněte vůni Fresh Blossom. Vůně byla na trh uvedena v roce 2009.
můžete mít 4.1. - 5.1.
Mezi jednu z nejznámějších módních značek patří zcela určitě americká DKNY. Za touto zkratkou se skrývá jméno návrhářky a počáteční písmena města New York. Ačkoli Donna Karan neumí kreslit, tak to pro ni nebylo překážkou a už jako mladá se dokázala prosadit jako hlavní návrhářka jednoho módního domu. Převratná kolekce s názvem Seven Easy Pieces, ve které šikovně kombinuje sedm základních druhů dámského oblečení, se stala přes noc doslova senzací. Vlastní inovativní nápady a myšlenky ji v roce 1989 přiměli založit vlastní značku DKNY. Hlavním tématem je luxus, elegance, nadčasovost a především kvalita. Donna Karan dokáže velmi osobitým stylem navrhovat také lifestyle doplňky, jako jsou například hodinky DKNY, které jsou provokující, nepřehlédnutelné a nevšední, přesně jako pulsující a zrychlený New York. Neméně energické a smyslné jsou parfémy DKNY. Zkuste například vůni DKNY Be Delicious a už nebudete chtít jiný parfém. V roce 2001 značku koupil módní gigant LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy). Donna Karan se věnuje charitě a ve firmě i nadále zůstává jako hlavní ředitelka a návrhářka.