10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 38214807

ROCO Parní lokomotiva Rh 354.1, ČSD - 70080

ROCO Parní lokomotiva Rh 354.1, ČSD - 70080

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
V roce 1912 si tehdejší k. k. priv. společnost Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovou lokomotivu pro provoz těžkých osobních vlaků, která měla nahradit příliš slabé lokomotivy třídy 229. Celý popis
14 174 Kč
Zboží od: Popron.cz
14 174 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 2 kusy
S novou kartou za

10.7.2024 na výdejním místě
10.7.2024 - 12.7.2024 na vaší adrese

Popis

V roce 1912 si tehdejší k. k. priv. společnost Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovou lokomotivu pro provoz těžkých osobních vlaků, která měla nahradit příliš slabé lokomotivy třídy 229. Továrna na lokomotivy společnosti Staats-Eisenbahn-Gesellschaft pak vyvinula přehřátý parní typ třídy 629 jako první tendrovou lokomotivu na světě s tichomořskou sekvencí náprav 2'C1'. První lokomotiva 629 byla dodána společnosti Southern Railway Company v roce 1913 a v následujících dvou letech následovalo dalších 14 lokomotiv v celkem 3 dodávkových sériích. Mimořádně dobré zkušenosti s touto řadou přiměly císařské a královské státní dráhy k nákupu 25 téměř identických lokomotiv až do konce monarchie v roce 1918.Patnáct strojů Südbahn a deset kusů Staatsbahn zůstalo po první světové válce v Rakousku. Patnáct z nich muselo být předáno nově vzniklým ČSD, které je označily 354.121 až 135. Specifikace: spojka – Hřídel NEM 362 s kinematikou KKsetrvačník – anopočet hnaných náprav – 3počet náprav s trakčními pneumatikami – 1horní světlo – 2 světlomety digitálně přepínatelnéLED světlomet – anofuknce přídavného světla – anovnitřní osvětlení – ano, LED, digitálně přepínatelné, osvětlení kabinynapájecí systém – 2L – digitálnírozhraní – elektrické rozhraní pro hnací vozidla PluX22digitální dekodér – Plus22typ dekodéru – MS450P22zvuk – anovyrovnávací kondenzátor – ano  Hlavní vlastnosti: kotel s jednoduchou parní kopulí a ejektorem Giesl.volně stojící tratěkovové nárazníkynejjemnější kola s nízkými kolovými obrubamihnací a spojovací tyče z litého kovuv digitálním provozu s přepínatelným osvětlením kabiny řidiče a pohonné jednotky  Dokumentace:návod k obsluze (DE, EN, CZ)registrace a přiřazení funkčních kláves (DE)list náhradních dílů (DE)