Clatronic Sloupový podlahový ventilátor Clatronic Tvl 3770
Popis
Sloupový ventilátor Clatronic TVL 3770 bílý
Technické parametry:
- Barva: bílá
- Časovač: 120 minut
- Příkon: 35 W
- Napájení: 220–240 V / 50 Hz
- Rozměry: 21,5 × 21,5 × 78 cm
- Hmotnost: 1.9 kg
Co by měl být dobrý fanoušek?
Měla by rychle ochladit teplotu v místnosti. Měl by být schopen nastavit výkon, při kterém pracuje. Měl by být schopen otáčet se nebo foukat v jednom směru. A mělo by to být tiché a téměř neviditelné. Když venku proudí teplo a teplo z nebe, přijde vám na pomoc ventilátor TVL 3370, aby se v těchto podmínkách cítil pohodlně.
Zabírá málo místa, takže ho můžete umístit všude. Zároveň díky oscilaci (75°) a výšce – 78 cm úspěšně ochladí vzduch v místnosti. Tři úrovně výkonu a 120minutový časovač usnadňují přizpůsobení chlazení vašim potřebám.
Další funkce:
- 75° kmitání s možností vypnutí
- Tenký design, malé rozměry, takže nepotřebujete mnoho místa
- Tichý provoz
- Ochranná mříž
- Bezpečný stojan s gumovými nožičkami
- 3 úrovně rychlosti ventilátoru
- 4-úrovňový přepínač (0–1–2–3)
- 120 minutový časovač
- Praktická zapuštěná rukojeť
Ventilátor Clatronic TVL 3370 je přesně takový: efektivní, tichý a diskrétní. Tři úrovně výkonu, se kterými ventilátor pracuje, umožňují nastavit rychlost chlazení vzduchu. Můžete zapnout kmitání, díky kterému bude vzduch v místnosti chlazen rovnoměrněji. Chladný paprsek můžete také nasměrovat v libovolném směru bodově, čímž vypnete oscilační činnost.
Velkou výhodou tohoto ventilátoru je jeho štíhlý design. Díky tomu je velmi nastavitelný, zabírá málo místa a snadno se přemisťuje. Výška 78 cm zaručuje efektivní práci. Pokud si přejete, můžete použít časovač s časovým rozsahem 120 minut pro automatické zapnutí nebo vypnutí zařízení. Esteticky vyrobené, stabilní s ochrannou mřížkou, vypadá dobře v každé místnosti a je bezpečné.
Rozpoznávací test Deutschand Beste
Certifikát TEST DEUTSCHLANDS BESTE byl udělen na základě výzkumu provedeného společností „Nejlepší německá domácí elektronika“. V rámci testu byly porovnány produkty vybrané z více než 20 000 značek z 274 tržních segmentů.
Účelem ocenění „Focus“ je identifikovat produkty, které spotřebitelé nejvíce oceňují. Certifikát je udělován na základě výzkumu na německém trhu a potvrzuje vysokou kvalitu výrobků, stejně jako svědčí o velké důvěře spotřebitelů a pověsti značky.