Praha, 23. března 2011
Internetová nákupní galerie MALL.CZ nově nabízí placené inzertní plochy všem značkám, které chtějí oslovit návštěvníky obchodu. Výhody jsou zřejmé – inzerce je zacílená na zákazníky, kteří jsou připraveni k nákupu. Reklamní pozice na MALL.CZ umožňují zasáhnout až 2 milióny unikátních uživatelů měsíčně.
Důvodem zpřístupnění inzertních ploch je zájem zadavatelů reklamy o tyto zajímavě zacílené pozice. První kampaň na MALL.CZ již spustila Nokia, která propaguje svůj mobilní telefon C5-03, další kampaně se chystají.
Zboží za výprodejové ceny ale není omezeno jen na sportovní oddělení, jarní akce se týká celého sortimentu MALL.CZ.
„Už dlouho nás oslovují společnosti, které mají o inzerci u nás zájem. Jedná se jak o naše dodavatele, tak například finanční instituce i další firmy. Vyšli jsme jim proto od března vstříc a v současné době testujeme efektivitu těchto kampaní. Jsem přesvědčen, že díky zacílení na zákazníky, kteří přišli nakupovat, bude účinnost této inzerce nadprůměrná,“ komentuje novinku Petr Král, marketingový ředitel MALL.CZ.
Prodej inzertních prostor pro MALL.CZ exkluzivně zajišťuje reklamní síť Admerx. „Cílení na nakupující v online obchodě funguje z našich zkušeností zadavatelům reklamy skvěle, takovouto cílovou skupinu jinde neseženete,“ říká Zuzana Mottlová, managing director společnosti ARDIMENTOSO, a.s., která reklamní síť Admerx provozuje. „Reklamní plocha ještě nikdy nebyla blíže zákazníkova košíku, ovlivňuje totiž právě konečnou akci, tj. nákup. Při současném trendu zvyšování tlaku na výkonovou složku online reklamních kampaní je toto pro zadavatele reklamy velmi silný argument.“