Sentosphére Sentosphere Cesta kořením
Popis
Neuvěřitelně zábavná a zároveň vzdělávací hra „Cesta kořením“ z dílny francouzské společnosti SentoSphere přináší voňavé chvíle pro celou rodinu.
Vlastnit charterové lodě, dobývat nová území a získat monopol na vývoz koření. Takové byly cíle různých společností východní Indie v 17. a 18. století. Prožijte podobné dobrodružství tím, že se naučíte rozpoznávat vůni koření, abyste jej mohli levně koupit a poté prodat v jiných regionech. Mějte co největší zisky a vraťte se zpět do Evropy se vzácným nákladem.
Voňavá hra plná taktik, která vám umožní pochopit mechanismy obchodu, prožít různá dobrodružství a objevit mlhy života na moři je vhodná pro 2 až 5 hráčů.
Obsah balení: 1 hrací deska, 16 difuzérů, 66 karet (v angličtině), 72 koření, 54 zlatých mincí, 5 lodí, 5 čítačů lodí, 9 malých sudů, originální návod v angličtině a návod v češtině.
Poznámka: Hrací karty jsou pouze v angličtině
Vhodné pro děti od 7 let.
V článku na našem blogu naleznete další společenské hry a dozvíte se, jak více rozvíjet emoce dětí.
Francouzská firma SentoSphere je zaměřena na výrobu produktů, které podporují lidské smysly – čich, chuť, hmat, sluch a zrak. A to prostřednictvím her nebo experimentálních a kreativních sad.
Francouzská firma SentoSphere byla založena v roce 1989 paní Véronique Debroise, jejíž vášní jsou vůně. Inspiraci hledala po celém světě a na základě svých poznatků sepsala několik knih. Záhy se rozhodla navrhnout několik čichových her určených celým generacím. Ty obohatila o další hry podporující zbývající čtyři lidské smysly. Moc dobře si totiž uvědomovala, že je západní vzdělávání založeno především na výuce skrze smysly. Vznikly tak hry podporující čich, chuť, hmat, sluch a zrak. Navíc s postupem let přibyly experimentální sady, které jsou hitem současnosti.
Produkty firmy SentoSphere nesou mnoho ocenění. S ohledem na bezpečnost a kontrolu kvality zůstává výroba stále ve Francii. Dalším důvodem je důraz na ochranu životního prostředí, a proto je samozřejmá recyklace všech odpadů a minimální zátěž ovzduší, všechny produkty tak mají svůj původ z 80% surovin a komponentů vyrobených do vzdálenosti 400 km.