Pokud budu hodnotit produkt jako takový, tak skříň naprosto odpovídá popisu, je velmi dobře zpracovaná, prostorná, stabilní, rozhodně doporučuji.
Velmi negativně ale hodnotím to, že firma nabízí pouze jednu spediční společnost, Geis. Firma mi skříň nedoručila ani přes mnohé telefonické urgence, komunikace na jejich lince byla velmi nepříjemná, velmi mě pobavilo, že skříň se jim údajně nevejde do auta. 3 dny ani v jednom závozu, neustále jsem poslouchala jen výmluvy, až jsem pro skříň musela jet sama na depo, zapůjčeným autem 2x70km. To, že mi nikdo ani nebyl ochoten pomoci skříň naložit není překvapením. Bohužel jsem až po této zkušenosti začala hledat recenze ostatních, což jsem měla udělat jako první.
Kontaktovala jsem firmu Nejlevnější nábytek, která fakturovala částku za dopravu, 250,-. Paní na telefonu byla velmi ochotná, řekla, ať se na ně obrátím přes email, což jsem udělala. Několik dnů se nic nedělo, tak jsem se pak sama dotázala, v jaké fázi je reklamace. Dostala jsem email s tím, že reklamace byla zamítnuta z důvodu, že bydlím v historické části města, kam nesmí jezdit auta. Byla jsem poměrně překvapená, jelikož jiné spediční společnosti doručují (nejen mě) balíky i větší zásilky po našem centru bez problému, dá se zde normálně parkovat, s průjezdem nemají problémy ani velká vozidla pro zásobování restaurací, popelářské vozy atp. Dále se se mnou odmítali bavit.
Doprava mě tedy nakonec vyšla velice draho, proto bych doporučovala sehnat skříň u jiného spolehlivějšího distributora s možností doručení jinou společností, než je ta výše uvedená.
Za tuto cenu velmi kvalitní
Neochota při řešení reklamace
Není možné vybrat jinou spediční společnost
Při dražších objednávkách jako je tato bych očekávala dopravu zdarma