SENCOR SPV 7769DUAL

SENCOR SPV 7769DUAL

Přenosný DVD přehrávač se dvěma LCD displeji o úhlopříčce 18 cm, kterým snadno zabavíte děti na cestách autem. Podpora DivX, české menu, přehrávání DVD a CD disků, USB přehrávač + čtečka SD karet, dálkové ovládání, příslušenství pro použití v automobilu. Celý popis
2 499 Kč
2 499 Kč

Patrik K.
27.12.2017
Rozhodně nepřehrává všechny uvedené formáty a akumulátor je prakticky nepoužitelný. Navíc hobluje DVD tak, že jsou pak na vyhození.
24.1.2017
Parádní uklidnění dětí v autě! Dobrá cena, a každý má svou obrazovku - teď ještě aby se shodli, co tam bude hrát :-)
12.1.2017
Výborné pro zabavení dětí na delší cesty nebo při cestě na dovolenou. Používáme výhradně s USB flash diskem a nahranými AVI pohádkami. Některé kodeky to nepřehraje - je potřeba vyzkoušet, nebo překonvertovat v PC. Super poměr cena/užitná hodnota + vyšší bezpečnost jízdy, pokud děti koukají na pohádku a nezlobí z nudy. Jako mínus bych dal i přes přiložené dálkové ovládání nemožnost nastavit za jízdy přehrávaný obsah - na druhou stranu je pro bezpečnost provozu lepší zastavit na odpočívadle a neřešit to za jízdy. Dále by mohlo být lepší uchycení na opěrky např suchými zipy. Toto je občas potřeba dotáhnout.
22.11.2016
Jsme velmi spokojeni. Děti díky tomu vydrží i delší cesty v autě. Přehrávač bezchybně funguje, funkce dostačují.
25.10.2016
pomer cena vykon is good
10.10.2016
To co jsem od produktu očekával, tak splňuje na 100%. Využíváme takřka denně jak při jízdě v autě tak na domácí projekci. Syn je velice spokojený, zatím vše funguje jak má. Zatím jsem nenašel nedostatek.
lucie b.
2.9.2016
Pekelnej shit, nejde zvuk, kvalita nic moc. Nedoporucuji.
29.8.2016
Funguje ale neviem ci by som ho kupil znova. Plusy: - pomerne nizka cena Minusy: - display by mohol mat lepsie rozlisenie (pochybujem ze ma 800x600 pixlov, skor odhadujem mozno 640x480) - SD karta sa neda zasunut dnu a zo 70% trci von (vlavo hore) -> neda sa pouzit (zlomila by sa ked je upevnena na opierku) -> musel som dat USB pamatovy kluc - neprehrava niektore avi a mp4 a neda sa updatnut software - zakazdym ked ho zapnem musim vytukavat ze chcem prehravat z USB kluca, pritom DVD aj SD su prazdne, mohol by ukazat len sloty kde je nieco zasunute - kabel medzi opierkami by mohol byt dlhsi aby sa dal schovat alebo kratsi aby tak nevisel
Marek H.
27.8.2016
Skvělí na cesty, doporučuji
Petr P.
23.8.2016
Vše super, jen hlasitost při vyšší rychlosti je dost slabá.
Richard G.
10.8.2016
Obrovské sklamanie!!! Kúpil som tento výrobok 2x samozrejme z tejto stránky. Prvá skúsenosť: Nabíjací konektor k druhej obrazovke z výroby zlomený! závada odstránená po necelom pol roku obrazovky prestali fungovať úplne + dodám že zvuk z obrazoviek bol hrozný. Reklamácia bola uznaná a boli vrátené peniaze. Druha skúsenosť: No však zase na chybný výrobok mať šťastie nebudem som si povedal...no opak bol pravdou. Hneď prvé použitie a druhá obrazovka zrní hučí no proste nefunkčná nedá sa na nej pozerať nič. Takže ma čaká ďalšia reklamácia... Z mojej strany tento produkt neodporúčam...
9.8.2016
DVD přehrávač jsme kupovali synovi na dlouhé cesty do auta. Velikost displeje je akorát, uchycení vypadá jednoduše, ale vydrží hodně. Pokud je přehrávač nabitý, vydrží cca hodinu (při hraní jedné obrazovky). Na delší filmy či pohádky je tedy lepší DVD rovnou připojit na externí nabíjení. Ač značku Sencor moc nemusím, přehrávač mě mile překvapil... Jediné, co bych vytkla je, že si po zastavení nepamatuje stopu filmu... U krátkého zastavení lze použít pauzu, ale když se přehrávač časem vypne (nebo film zastavíte), začínáte od začátku.
4.8.2016
Funguje jak má, trošku slabší zvuk, ale řeší to sluchátka a pak je to OK. Děti spokojeny. :-)
Pavlína S.