489 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 3 kusy

30.7.2024 na výdejním místě
30.7.2024 na vaší adrese

6.6.2024
Album ponúka magické a podmaňujúce piesne, ktorých autorské texty sa zarývajú hlboko pod kožu, miestami až do morku kostí, prepletené tónmi ľubozvučnej temnej hĺbavosti a oduševnenosti. Katarzia o fundamentálnom hľadaní sebe sama a následnej metamorfóze substancie psyché. Hudba prenáša ducha do snových diaľav a šírav, prestúpená clivosťou, nostalgiou, melanchóliou, ale i výhľadom nutnej zmeny. Mnohovrstevný Album Vás prevedie mocnými, bezodnými emóciami a poryvmi do skrytých zákutí ranenej duše saturovanej neohraničeným zármutkom. Terkina tvorba Vás pozdvihne na ceste so stretmi so skutočnými úskaliami života, prekonávaním straty, lúčením sa s niektorými životnými etapami i vykreslením zrážky s drvivým, zhubným, prudkým krupobitím reality. Hudobná tvorba, ktorú Terka s útlocitom jej vlastnou poodhaľuje osciluje v rovine koláži ambientných zvukov, tajomného spevu a nadpozemskej súhre šumov, viachlasov a čarokrásnej gitary. Poslucháča osvieti v temrave otvorenými nádejami a snami, ktoré sa však zračia byť v nedohľadne a neprichádzajú. Terka presvietila album myšlienkou, že v živote musíme čeliť sizyfovským prekážkam a vnútorným démonom a biť sa so životom a následne zvliecť sa z vlastnej kože ako had, ergo abstraktne zomrieť, aby sme sa mohli znovu prerodiť a povstať z popola ako bájny Fénix. Teri, som na Teba nesmierne hrdá, ako so vztýčenou hlavou so všetkými životnými strasťami zápolíš a nenecháš sa zlomiť nepriazňou osudu a nasleduješ svoje sny! Prajem Ti, aby sa ti tých snov splnilo, čo najviac! Ak i vy máte vtieravý, nutkavý pocit neodkladnej zmeny, podporte túto éterickú umelkyňu kúpou jej LP-čka, nebudete ľutovať. Pomôže i Vám na ceste „Attingere caelum digito”! (Dotknúť sa prstom nebies)