Pojištění zásilky
Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás informovat, že od 1. ledna 2025 již není možné zakoupit službu Pojištění zásilky.Pro ty z Vás, kteří si službu již zakoupili, zůstává vše beze změny. Vaši službu můžete využít a bude platit v souladu s podmínkami, které jste přijali při nákupu.
Děkujeme za pochopení
Jednoduché uplatnění pojistky
Pokud při převzetí zásilky zjistíte, že došlo k jejímu poškození
- Událost nahlásíte na naší zákaznické lince 296 245 025.
- Domluvíte se na termínu doručení.
- Při převzetí nového zboží odevzdáte dopravci to poškozené. (to musí být v původním obalovém materiálu)
Nejčastější otázky
Kde mám nahlásit poškozenou zásilku? ⌄
Co když nebude nové zboží skladem? ⌄
Co když nebudu v novém termínu doručení na původní
adrese? ⌄
Mohu takto řešit reklamaci nebo odstoupení od kupní
smlouvy? ⌄
Kdy mám očekávat nové zboží? ⌄
Můžu službu zakoupit zpětně? ⌄
Podrobné podmínky služby (platné od 1. 10. 2024) (pdf)
Podrobné podmínky služby (platné do 30. 9. 2024) (pdf)