Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.

Pojištění zásilky

Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vás informovat, že od 1. ledna 2025 již není možné zakoupit službu Pojištění zásilky.Pro ty z Vás, kteří si službu již zakoupili, zůstává vše beze změny. Vaši službu můžete využít a bude platit v souladu s podmínkami, které jste přijali při nákupu.
Děkujeme za pochopení

Jednoduché uplatnění pojistky

Pokud při převzetí zásilky zjistíte, že došlo k jejímu poškození

  1. Událost nahlásíte na naší zákaznické lince 296 245 025.
  2. Domluvíte se na termínu doručení.
  3. Při převzetí nového zboží odevzdáte dopravci to poškozené. (to musí být v původním obalovém materiálu)

Nejčastější otázky

Kde mám nahlásit poškozenou zásilku?
Co když nebude nové zboží skladem?
Co když nebudu v novém termínu doručení na původní adrese?
Mohu takto řešit reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy?
Kdy mám očekávat nové zboží?
Můžu službu zakoupit zpětně?

Podrobné podmínky služby (platné od 1. 10. 2024) (pdf)

Podrobné podmínky služby (platné do 30. 9. 2024) (pdf)