Pojištění proti krádeži a rozbití

Se službou Pojištění proti rozbití či krádeži zůstanete nad věcí, ať se s vaším zařízením stane cokoliv.

  • Uhradíme opravu nebo poměrnou hodnotu zboží.
  • Už se nemusíte obracet na pojišťovnu. Případné opravy řešíte přímo s námi.
  • Kryje škody, které vznikly kdekoliv na světě.

Kdy vám pojištění například pomůže?

Pojištění uplatníte v případě krádeže a nahodilého poškození způsobeného neočekávanou vnější příčinou.

91D6BC57-2849-4C72-AD30-19E73B52E50C Created with sketchtool.

Zakopnete během telefonování a rozbije se vám mobil.

Zaplatíme opravu.

7FB71055-DFCB-4074-8341-184986497AFA Created with sketchtool.

Kolega rozlije kávu a zničí vám tak notebook.

Zaplatíme poměrnou hodnotu zboží.

47754678-F3ED-4AC0-BD0B-8C41A19F4BBD Created with sketchtool.

Do bytu se vloupá zloděj a ukradne vám televizi.

Zaplatíme poměrnou hodnotu zboží.

Pojištění vám ale nepomůže v případě, že k poškození vedla zjevná neopatrnost.

Například když používáte čtečku ve vaně, skáčete do bazénu s mobilem v kapse, nebo usnete v MHD a někdo vám ukradne tablet.

Pojištění zvládnete raz dva

U produktů, u kterých službu nabízíme, stačí zaškrtnout „Pojistit proti krádeži a rozbití“.

K objednávce vám pak automaticky přičteme cenu za pojištění.

Dokladem pojištění je faktura, kterou obdržíte po zaplacení objednávky.

Co když se rozhodnu do 14 dnů zboží vrátit?

Vrátíme vám částku, kterou jste zaplatili za pojištění.

Co když mám pojištění koupené před 1. 11. 2018?

Postupujte dle instrukcí uvedených zde.

Ve spolupráci s

Logo_CSOBP_psane

Co dalšího je užitečné vědět?

Na co se pojištění vztahuje?

Pojištění uplatníte v případě krádeže a nahodilého poškození způsobeného neočekávanou vnější příčinou, a to i přesto, že se svými věcmi zacházíte zodpovědně a opatrně.

Například:

  • Zakopnete během telefonování a rozbije se vám mobil.
  • Kolega rozlije kávu a zničí vám tak notebook.
  • Do bytu se vloupá zloděj a ukradne vám televizi.

Pojištění vám ale nepomůže v případě, že k poškození vedla zjevná neopatrnost. Například když používáte čtečku ve vaně, skáčete do bazénu s mobilem v kapse, nebo necháte odemčené auto a někdo vám z něj ukradne tablet.

Kolik mi vyplatíte v případě pojistné události?

V případě pojistné události vám buď zajistíme náhradní zboží, nebo pracujeme s takzvanou časovou cenou. Časová cena je hodnota zboží snížená o 2 % za každý měsíc, který uplynul od jeho koupě.

V případě, že vám zboží odcizí nebo dojde k jeho nahodilému poškození a nebude ho již možné ekonomicky opravit, vyplatíme vám celou časovou cenu zboží.

V případě, že rozbitý produkt lze opravit, vám uhradíme opravu produktu do výše jeho časové ceny. Počet oprav není omezen, ale jejich cena nesmí přesáhnout časovou cenu produktu.

Výše spoluúčasti je 10 % z kupní ceny zboží při jeho koupi.

Jak nahlásím škodní událost?

Pojistnou událost nahlásíte na telefonním čísle: 295 562 824. Po jejím telefonickém nahlášení zboží spolu s dokladem o koupi zašlete na adresu: NBServis, nám. Jana Masaryka 2735, 272 04 Kladno.

Pokud jste si pojištění koupili před 31. 10. 2018, nahlaste pojistnou událost dle informací zde.

Mohu si nechat opravit zboží na vlastní náklady?

Ne. Tyto náklady vám bohužel nemohou být uznány a proplaceny. V případě opravy je nutné postupovat podle pravidel popsaných výše - v odpovědi na otázku „Jak nahlásím škodní událost?“.

Jak probíhá vyřízení škodní události?

Pokud se jedná o nahodilé poškození

  1. Nahlásíte škodní událost – viz výše.
  2. Servis provede diagnostiku, která určí, zda se vyplatí zařízení opravit, vyměnit, nebo je lepší vám vrátit peníze.
  3. V případě, že se vyplatí zařízení opravit, servis provede opravu. Výše spoluúčasti je 10 %, zbytek hradíme my.
  4. Opravené zboží vám zašleme zpět na vaši adresu.

Pokud se jedná o krádež

  1. Nahlaste krádež na policii. V případě, že vám byl odcizen telefon, nechte i zablokovat jeho unikátní číslo IMEI. Tím zařízení zablokujete a zloděj jej nebude moct používat.
  2. Nahlaste škodní událost na telefonické lince 295 562 824. Veškeré potřebné doklady, jako je protokol od policie a doklad o blokaci IMEI, nám zašlete e-mailem.
  3. Škodní událost bude posouzena a v případě vzniku nároku na pojistné vám na účet zašleme časovou cenu zboží.

Dokumenty ke stažení

Sjednáním pojištění potvrzujete, že jste se seznámili se všemi dokumenty a souhlasíte s jejich zněním: