Abyste měli ještě větší výběr, můžete u nás nově zakoupit zboží v rámci tzv. partnerského prodeje. Jde o produkty, které jsou k vám expedovány přímo ze skladu našich partnerů. Celý proces je však úplně stejný, jako jste u nás zvyklí. Staráme se o celou vaši objednávku i následnou komunikaci či případnou reklamaci.
Jak poznáte zboží nabízené v rámci partnerského prodeje?
Je to jednoduché. Takového zboží poznáte podle modrého štítku "Partnerský prodej".
Partnerský prodej
V čem je výhoda?
- Díky partnerskému prodeji vám můžeme nabídnout ještě větší výběr zboží. Vše najdete na jednom místě a objednáte tak, jak jste u nás zvyklí.
- Vše můžete řešit s naším oddělením zákaznické péče. Ať už se chcete na cokoliv zeptat nebo zboží vrátit či reklamovat, jsme vám k dispozici.
- V rámci partnerského prodeje vám nabízíme pouze zboží, které má náš partner skladem. Nejpozději do 2 pracovních dnů tak bude u vás doma. Pokud se jedná o zboží, které je náročnější na přípravu a jehož vyskladnění trvá déle (např. některý nábytek), naleznete o tom u daného produktu přesnou informaci.
- Nákupem v rámci partnerského prodeje můžete získat členství v našem programu MALL Plus.
Jaké jsou rozdíly?
Jediný rozdíl spočívá ve způsobu doručení. Zboží je k vám expedováno přímo ze skladu našeho partnera. Co z toho vyplývá?
- Zboží je expedováno v samostatné zásilce, tedy za zvláštní sazbu dopravného. Zboží z partnerského prodeje tedy nelze doručit ve stejné zásilce se zbožím jiného partnera, či se zbožím ze skladu MALL. V případě kombinace takového zboží v jedné objednávce je zboží rozděleno do více zásilek.
- Pro vyzvednutí není možné využít osobního odběru na našich pobočkách. Někteří partneři nicméně umožňují osobní vyzvednutí zboží na odběrných místech Uloženky.