Značka
Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda Garde měla motor o objemu 1174 cm3 s výkonem 43 kW (55 koní) a čtyřrychlostní převodovku, shodné s typem Škoda 120 LS, a účinnější čtyřpístkové přední brzdy. Oficiální představení nové Škody Garde pro veřejnost proběhlo na strojírenském veletrhu v B
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda Garde měla motor o objemu 1174 cm3 s výkonem 43 kW (55 koní) a čtyřrychlostní převodovku, shodné s typem Škoda 120 LS, a účinnější čtyřpístkové přední brzdy. Oficiální představení nové Škody Garde pro veřejnost proběhlo na strojírenském veletrhu v B
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda Rapid 136 byl sportovně laděný osobní automobil vyráběný československou firmou AZNP do srpna roku 1990 a vyrobeno ho celkem bylo na 9 708 kusů. Výkon jeho motoru dosahoval 46kW. Jedná se o typ, který je odvozený od modelů Škoda 136 GL, patřící mezi nástupce legendárního Garde.
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda Rapid 136 byl sportovně laděný osobní automobil vyráběný československou firmou AZNP do srpna roku 1990 a vyrobeno ho celkem bylo na 9 708 kusů. Výkon jeho motoru dosahoval 46kW. Jedná se o typ, který je odvozený od modelů Škoda 136 GL, patřící mezi nástupce legendárního Garde.
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda Rapid 136 byl sportovně laděný osobní automobil vyráběný československou firmou AZNP do srpna roku 1990 a vyrobeno ho celkem bylo na 9 708 kusů. Výkon jeho motoru dosahoval 46kW. Jedná se o typ, který je odvozený od modelů Škoda 136 GL, patřící mezi nástupce legendárního Garde.
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průbě
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model kompletně vyrobený v České republice! Vůz ÚVMV GT je prototyp unikátního sportovního kupé s motorem umístěným vzadu a s pohonem zadních kol, který byl vyvíjen v šedesátých letech pod záštitou Ústavu pro výzkum motorových vozidel. Na výrobě prototypu ÚVMV GT se významně podílely dvě českoslove
můžete mít 7.3. - 10.3.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. Tato unikátní tříkolka, disponující
můžete mít 7.3. - 10.3.
S 10 vozidly pohromadě je tato sada Hot Wheels Monster Trucks Glow in the Dark okamžitou sbírkou! Pět tlakově odlitých monster trucků a pět tlakově odlitých aut v měřítku 1:64 poskytují nekonečnou hru na rozbíjení a burácení – se zapnutými nebo vypnutými světly! Prvky svítící ve tmě přinášejí nový n
můžete mít 7.3. - 10.3.