Značka
Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044
můžete mít 7.3. - 10.3.
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044
můžete mít 7.3. - 10.3.
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044
můžete mít 7.3. - 10.3.
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 7.3. - 10.3.
Vyrobeno pouze 500 kusů! Oblíbená faceliftovaná Škoda 120L tak, jak ji zaručeně neznáte! Okořeňte svou sbírku něčím vskutku netradičním, a to tímto speciálním kovovým modelem z naší nové jedinečné série T1 vzorek, která svým zpracováním navazuje na reálný zkušební vzorek s označením T1, jenž je jed
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 120L je modernizací modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde ne
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi, produkovaných v moderní továrně s technologií pásové výroby, který debutoval 23. října 1929 na pražském autosalonu. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model prvního tehdejšího novodobého vozu značky Škoda s motorem umístěným vpředu a pohonem předních kol. Favorit byl poprvé veřejnosti představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně. Jedná se o vůz, který byl vytvořen ve spolupráci s italskou designerskou firmou Bertone a náklady na jeho vý
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model prvního tehdejšího novodobého vozu značky Škoda s motorem umístěným vpředu a pohonem předních kol. Favorit byl poprvé veřejnosti představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně. Jedná se o vůz, který byl vytvořen ve spolupráci s italskou designerskou firmou Bertone a náklady na jeho vý
můžete mít 7.3. - 10.3.