Značka
Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 110R je osobní automobil vyráběný v letech 1970 až 1980 československou automobilkou AZNP v závodě Kvasiny. Jedná se o kupé, poháněné kapalinou chlazeným řadovým čtyřtaktním čtyřválcem, umístěným za zadní nápravou, které bylo v jistých ohledech odvozeno od sedanu Škoda 110. Zdvihový objem moto
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 110R je osobní automobil vyráběný v letech 1970 až 1980 československou automobilkou AZNP v závodě Kvasiny. Jedná se o kupé, poháněné kapalinou chlazeným řadovým čtyřtaktním čtyřválcem, umístěným za zadní nápravou, které bylo v jistých ohledech odvozeno od sedanu Škoda 110. Zdvihový objem moto
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 110R je osobní automobil vyráběný v letech 1970 až 1980 československou automobilkou AZNP v závodě Kvasiny. Jedná se o kupé, poháněné kapalinou chlazeným řadovým čtyřtaktním čtyřválcem, umístěným za zadní nápravou, které bylo v jistých ohledech odvozeno od sedanu Škoda 110. Zdvihový objem moto
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor). Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rych
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor). Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rych
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor). Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rych
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor). Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rych
můžete mít 7.3. - 10.3.
Stavebnice kompletně vyrobená v České republice! Sestavte si s Abrexem vlastní kovový model legendárního vozu Škoda 1201! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor).Škoda 1201 se vyráb
můžete mít 7.3. - 10.3.
Stavebnice kompletně vyrobená v České republice! Sestavte si s Abrexem vlastní kovový model legendárního vozu Škoda 1201! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor).Škoda 1201 se vyráb
můžete mít 7.3. - 10.3.
Stavebnice kompletně vyrobená v České republice! Sestavte si s Abrexem vlastní kovový model legendárního vozu Škoda 1201! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor).Škoda 1201 se vyráb
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor). Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rych
můžete mít 7.3. - 10.3.
Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 byl lehký užitkový vůz, vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jednalo se modernizovaného nástupce lehkého užitkového automobilu střední třídy Škody 1200. Škoda 1201 se vyráběla v několika karosářských variantách – čtyřdveřový sedan, kombi, dodávk
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie. „Dvanáctsetdvojka“ vznikla jako provizorní náhrada vyvíjen
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie. „Dvanáctsetdvojka“ vznikla jako provizorní náhrada vyvíjen
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie. „Dvanáctsetdvojka“ vznikla jako provizorní náhrada vyvíjen
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie. „Dvanáctsetdvojka“ vznikla jako provizorní náhrada vyvíjen
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 7.3. - 10.3.
Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let
můžete mít 7.3. - 10.3.