Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Zelená Tmavá Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Červená Závodní
Abrex ABREX - Škoda 1100MBX (1969) 1:43 - Zelená Tmavá

Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Od zmíněného „embéčka“ se ale lišil hlavně použitím jednoho páru širších dveří bezrámové konstrukce a neexistencí „B-sloupku“ – ten se stahoval zároveň se zadním bočním okénkem, což ve vý

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Červená Závodní Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Červená Závodní
Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Červená Závodní

Škoda 110R je osobní automobil vyráběný v letech 1970 až 1980 československou automobilkou AZNP v závodě Kvasiny. Jedná se o kupé, poháněné kapalinou chlazeným řadovým čtyřtaktním čtyřválcem, umístěným za zadní nápravou, které bylo v jistých ohledech odvozeno od sedanu Škoda 110. Zdvihový objem moto

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Oranžová Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Červená Závodní
Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Oranžová

Škoda 110R je osobní automobil vyráběný v letech 1970 až 1980 československou automobilkou AZNP v závodě Kvasiny. Jedná se o kupé, poháněné kapalinou chlazeným řadovým čtyřtaktním čtyřválcem, umístěným za zadní nápravou, které bylo v jistých ohledech odvozeno od sedanu Škoda 110. Zdvihový objem moto

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Zelená Lipová Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Zelená Lipová
Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Zelená Lipová

Škoda 110R je osobní automobil vyráběný v letech 1970 až 1980 československou automobilkou AZNP v závodě Kvasiny. Jedná se o kupé, poháněné kapalinou chlazeným řadovým čtyřtaktním čtyřválcem, umístěným za zadní nápravou, které bylo v jistých ohledech odvozeno od sedanu Škoda 110. Zdvihový objem moto

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Hlídka VB Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Zelená Lipová
Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Hlídka VB

Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor). Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rych

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Hráškově Zelená Abrex ABREX - Škoda 110R Coupé (1980) 1:18 - Zelená Lipová
Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Hráškově Zelená

Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor). Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rych

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice
Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi

Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor). Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rych

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice
Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi

Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor). Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rych

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice
Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice

Stavebnice kompletně vyrobená v České republice! Sestavte si s Abrexem vlastní kovový model legendárního vozu Škoda 1201! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor).Škoda 1201 se vyráb

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice
Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice

Stavebnice kompletně vyrobená v České republice! Sestavte si s Abrexem vlastní kovový model legendárního vozu Škoda 1201! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor).Škoda 1201 se vyráb

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice
Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice

Stavebnice kompletně vyrobená v České republice! Sestavte si s Abrexem vlastní kovový model legendárního vozu Škoda 1201! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor).Škoda 1201 se vyráb

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Tyrkysová Střední Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Taxi - Stavebnice
Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - Tyrkysová Střední

Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jeho základem byl upravený páteřový rám z modelu 1101 (lidově Tudor). Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rych

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - VB Abrex ABREX - Škoda 1202 (1964) 1:43 - Tyrkysová Tmavá
Abrex ABREX - Škoda 1201 (1956) 1:43 - VB

Model kompletně vyrobený v České republice! Škoda 1201 byl lehký užitkový vůz, vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Jednalo se modernizovaného nástupce lehkého užitkového automobilu střední třídy Škody 1200. Škoda 1201 se vyráběla v několika karosářských variantách – čtyřdveřový sedan, kombi, dodávk

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1202 (1964) 1:43 - Bílá Abrex ABREX - Škoda 1202 (1964) 1:43 - Tyrkysová Tmavá
Abrex ABREX - Škoda 1202 (1964) 1:43 - Bílá

Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie. „Dvanáctsetdvojka“ vznikla jako provizorní náhrada vyvíjen

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1202 (1964) 1:43 - Tyrkysová Tmavá Abrex ABREX - Škoda 1202 (1964) 1:43 - Tyrkysová Tmavá
Abrex ABREX - Škoda 1202 (1964) 1:43 - Tyrkysová Tmavá

Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie. „Dvanáctsetdvojka“ vznikla jako provizorní náhrada vyvíjen

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1202 (1964) 1:43 - Zelená Aloe Abrex ABREX - Škoda 1202 Dodávka (1965) 1:43 - Tyrkys
Abrex ABREX - Škoda 1202 (1964) 1:43 - Zelená Aloe

Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie. „Dvanáctsetdvojka“ vznikla jako provizorní náhrada vyvíjen

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1202 Dodávka (1965) 1:43 - Tyrkys Abrex ABREX - Škoda 1202 Dodávka (1965) 1:43 - Tyrkys
Abrex ABREX - Škoda 1202 Dodávka (1965) 1:43 - Tyrkys

Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie. „Dvanáctsetdvojka“ vznikla jako provizorní náhrada vyvíjen

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Hnědá Okrová Abrex ABREX - Škoda 1202 Dodávka (1965) 1:43 - Tyrkys
Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Hnědá Okrová

Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - PO Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Tabáková
Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - PO

Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Spoje Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Tabáková
Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Spoje

Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Tabáková Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Tabáková
Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Tabáková

Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - VB Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Zelená Pastelová
Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - VB

Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Zelená Pastelová Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Zelená Pastelová
Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Zelená Pastelová

Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let

můžete mít 7.3. - 10.3.

Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - ZS Praha 138 Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - Zelená Pastelová
Abrex ABREX - Škoda 1203 (1974) 1:43 - ZS Praha 138

Škoda 1203 – známá také jako „dvanáctsettrojka“. Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968–1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti let

můžete mít 7.3. - 10.3.