Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Vedlejší vůně
Typ parfému
Kategorie parfému
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Kategorie parfémudámské
Klasická orientální vůně s bohatou kyticí od Jil Sander, s hřejivými polibky dřevitých esencí a jemným mořením. Sun je vůně jako stvořená pro horký letní večer. Teplé akordy pačuli, santalu a vanilky jsou rozzářeny něžnými tóny jasmínu, konvalinky a fialky.
můžete mít 26.3. - 27.3.
Jimmy Choo je chyprově-ovocná vůně pro ženy a dívky, která se otevírá svěžími tóny mandarinky a hrušky v kombinaci se zelenými tóny. V srdci vůně se ukrývá opojná orchidej a v závěru vůni fixuje pačuli a karamel. Na trh byla uvedena v roce 2011.
můžete mít 26.3. - 27.3.
I Want Choo Forever od značky Jimmy Choo je vanilkově-ovocná parfémovaná voda určená pro sebevědomé ženy, které touží po sofistikované a neodolatelně přitažlivé vůni. Tato smyslnější verze oblíbené vůně I Want Choo se otevírá svůdnou kombinací růže a hořkých mandlí.
můžete mít 26.3. - 27.3.
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Vychutnejte si neočekávanou moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Vždy krásná svou jednoduchostí, na první pohled křehká, ale silná a nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 26.3. - 27.3.
Červený vlčí mák sám o sobě nemá žádnou vůni, a tak mu Kenzo daroval tuto jedinečnou podobu. Ikonická květina symbolizuje sílu, jednoduchost, smyslnost a křehkost – vždy krásná ve své přirozenosti, zároveň silná a nepředvídatelná. Zrození, růst, kvetení a záření.
můžete mít 26.3. - 27.3.
Červený mák je květinou bez přirozené vůně, a tak mu Kenzo daroval jedinečný vonný podpis. Flower By Kenzo zachycuje jeho podstatu – jemnou a křehkou, ale zároveň silnou a nezapomenutelnou. Květina, která rozkvétá ve městě, přináší krásu do každodenního shonu.
můžete mít 26.3. - 27.3.
Flower By Kenzo Ikebana je dřevitě-květinová vůně, která přináší do vašeho života harmonii, svěžest a radost. Inspirací pro tuto jedinečnou parfémovou vodu bylo tradiční japonské umění ikebany – aranžování květin.
můžete mít 26.3. - 27.3.
Flower By Kenzo Poppy Bouquet je parfémová voda pro ženy, které chtějí kvalitní vůni. Úvodní tón s hruškou nashi ukazuje kompozici jako šťavnatou a medově sladkou. V ušlechtilém srdci se prolínají gardénie s bulharskými růžemi. Závěrečný tón vás jemně zahalí do hřejivého základu.
můžete mít 26.3. - 27.3.
Idôle Aura, první sluncem políbená vůně od Lancôme, vás teleportuje do těch pozdních letních nocí. Tato uklidňující a energizující vůně uniká esenci růže a oslňujícího jasmínu, zvýrazněná osvěžující vůní slané vanilky. Vůně byla uvedena na trh v roce 2021.
můžete mít 26.3. - 27.3.
Idôle od Lancome je moderní chyprově-květinová vůně pro ženy. Otevírá se svěžím bergamotem a hruškou, poté přechází do tónů indického jasmínu, turecké a stolisté růže (růže De Mai), která zajišťuje silné a opojné aroma. Kompozici dotváří sladká vanilka a bílé pižmo. Na trh byla uvedena v roce 2019.
můžete mít 26.3. - 27.3.
Věřte v sebe. Věřte ve svou sílu. Věřte v Idôle. Tato nadčasová, květinově-pižmová vůně od Lancôme je poctou všem ženám, které se nebojí snít ve velkém a jít za svými cíli.
můžete mít 26.3. - 27.3.
Idôle od Lancome je moderní chyprově-květinová vůně pro ženy. Otevírá se svěžím bergamotem a hruškou, poté přechází do tónů indického jasmínu, turecké a stolisté růže (růže De Mai), která zajišťuje silné a opojné aroma. Kompozici dotváří sladká vanilka a bílé pižmo. Na trh byla uvedena v roce 2019.
můžete mít 26.3. - 27.3.