Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 9944691

Gigablue UHD X1 Plus 4K Android IPTV/OTT 1x DVB-S2x Tuner

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
GigaBlue UHD X1 Plus 4K Android IPTV/OTT 1× DVB-S2× Tuner   S GigaBlue UHD X1 Plus 4K ANDROID TV Boxem byl na trh uveden výkonný IPTV/OTT 1× DVB-S2X tuner a kompaktní design. Dostanete i dálkový ovladač s hlasovým ovládáním, aby byl váš televizní večer co nejpříjemnější. Celý popis
Ušetříte 232 Kč 2 167 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
1 935 Kč
Zboží od: SAPRO
1 935 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se

4.10.2024 na výdejním místě
4.10.2024 - 7.10.2024 na vaší adrese

Vlastimil D.
21.7.2022
Koupil jsem si tento výrobek protože jsem si přečetl recenzi na Parabola.cz jak je tento android box od Gigablue perfektní. Po zapojení a zapnutí jsem zjistil že nelze najít český jazyk v menu přístroje. K dispozici byli všechny možné asijské jazyky a angličtina US a UK ale k dispozici nebyl ani slovenský natož český. Manuál v češtině také přiložený nebyl. Pokud uvádím přístroj do provozu je normální že čeština a další jazyky jsou v úvodu instalace přístroje. Nikdo nechce hledat jazyk v dalším složitém nastavování v angličtině nebo němčině. Po nepřehledném prozkoumání menu v angličtině US jsem rozkliknul složku k dalšímu nastavování. V této složce jsem našel že si mohu zvolit také menu češtině. Po instalaci aplikace HBO MAX jsem se přihlásil pro sledování některého z filmů. Po načtení úvodní obrazovky k filmu jsem zjistil že film nelze spustit žádným způsobem. Zkoušel spustit jsem několik filmů a stále jen černá obrazovka nebo jen logo Sony nebo Warner a podobné. Tímto ale také film skončil v přehrávání. Navíc úvodní a další stránky menu HBO MAX z důvodu absence češtiny v úvodu přístroje byly také angličtině. Musel jsem hledat jak změnit v aplikaci jazyk anglický na český. Rozhodl jsem se že tento výrobek vrátím a koupím si jiný. Nevím jestli provedu výměnu za jiný stejné značky GigaBlue? Později jsem se rozhodl pro ověřenou značku Blaupunkt a jsem s výrobkem spokojený.
Malý design a modrá nerušící kontrolka android boxu.
Android box a ovladač je málo citlivý na ovládání.HDMI kabel má obyčejné konektory nejsou pozlacený.