Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 44389699

Gemini Hogan - Concorde, Air France, Francie, 1/200

Gemini Hogan - Concorde, Air France, Francie, 1/200

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kovový hotový model britsko-francouzského nadzvukového dopravního letounu Concorde Kovová replika obsahující drobné plastové části letadla v měřítku 1:200 Zbarvením spadá pod leteckou společnost Air France, F-BVFC, FrancieRozměry: délka: 30,8 cm, rozpětí: 12,8 cmTento model pochází z letecké edic… Celý popis
Produkt je momentálně nedostupný.
2 849 Kč
Zboží od: Vojenské modely
2 849 Kč
S novou kartou za

Popis

Kovový hotový model britsko-francouzského nadzvukového dopravního letounu Concorde

Kovová replika obsahující drobné plastové části letadla v měřítku 1:200

Zbarvením spadá pod leteckou společnost Air France, F-BVFC, Francie

Rozměry: délka: 30,8 cm, rozpětí: 12,8 cm

Tento model pochází z letecké edice výrobce modelů Hogan.Model je dodáván na podvozku se stojánkem.

Concorde
Concorde byl nadzvukový civilní dopravní letoun, který byl vyvinut společnostmi British Aircraft Corporation a Aérospatiale v 60. letech 20. století. Letoun mohl dosáhnout rychlosti až 2,04 Machu (cca 2 180 km/h) a byl schopen překonávat Atlantský oceán za méně než 3,5 hodiny. Concorde byl jedním z nejrychlejších a nejvýkonnějších letadel v historii civilního letectví. První let Concorde proběhl v roce 1969 a letoun byl uveden do komerčního provozu v roce 1976 společnostmi Air France a British Airways. Celkem bylo vyrobeno 20 kusů letounu Concorde, z nichž poslední byl vyroben v roce 1978. Většina letů Concorde se uskutečňovala mezi Evropou a Severní Amerikou, přičemž cena letenek byla velmi vysoká a byly určeny pro bohatší klientelu. Concorde se vyznačoval nejen svou rychlostí, ale také luxusním interiérem a kvalitním servisem. Letoun měl kapacitu až 100 cestujících a byl vybaven moderní avionikou a dalšími technologickými vychytávkami. Concorde byl také kontroverzní kvůli svému vysokému hlukovému a emisnímu znečištění, což vedlo k omezením jeho provozu a nakonec k jeho ukončení v roce 2003. Další faktory, které vedly k ukončení provozu Concorde byly i finanční ztráty provozovatelů a tragická nehoda v roce 2000, když letoun Concorde společnosti Air France havaroval po startu z letiště v Paříži, což si vyžádalo 113 obětí na životech. Concorde zůstává dodnes symbolem inovací v letectví a výrazem technologického pokroku v civilním letectví.