Ušetříte 6 000 Kč 10 990 Kč
4 990 Kč
Ušetříte 6 000 Kč 10 990 Kč
4 990 Kč

Roman K.
13.8.2010
Po měsíčním používání jsem s výrobkem velmi spokojen. Na první pohled mě zaujal design mikrosystému, velmi kvalitní reproduktory s čistým zvukem, možnost připojení dalších zařízení (Tv, iPod, mp3...). Žádný problém s načítáním CD a DVD disků. Mikrosystém používám především na poslech hudby, s přehráváním filmů není žádný problém. Jediné co mi vadí: pokud chcete při přehrávání mp3 skladeb změnit adresář, musíte mít zapnutou tv, (nebo se to zkusit naučit zpaměti bez zapnuté TV - ze začátku to byl velký problém, ale při každodenním používání už vím co zmáčknout :-). Jinak naprostá spokojenost, vřele doporučuji.
David B.
29.1.2010
S vyrobkem jsem velmi spokojeny, jelikoz zvuk je s prihlednutim na cenu opravdu vyborny. Trochu mi vadi, ze nejde pri prehravani Mp3 menit adresare bez toho aniz by byla zapnuta televize. Nicmene neni to zas tak velka prekazka. Nacitani je trochu delsi, nicmene to je kompenzovano bezproblemovym prehravanim i poskrabanych cd nebo dvd. Ovladani intuitivni. Posledni co me pozitivne prekvapilo je velmi cisty zvuk i pri poslechu neklavitne nahranych skladeb. Tak tot vse a vrele doporucuji.
17.9.2009
Po cca 3 tydnech pouzivani mohu tento mikrosystem jen a jen doporucit. Zvuk je subjektivne velmi dobry, prehravani filmu je bez problemu, nezaznamenal jsem zadne problemy s titulky u divx filmu, design mikrosystemu je vyresen na jednicku. Jedine, co me trochu vadilo, je, ze neni mozno preskakovat/volit jiny-dalsi adresar k prehrani, pokud prehravate DVD s mp3 ve vice adresarich - toto nejde pres ovladac nebo ovladacimi prvky na pristroji (respektive nezjistil jsem zatim jak). Je to mozne jen pres GUI menu - musite mit zapnutou TV, aby ste mohli vybrat jiny adresar k prehrani.
Daniel P.
9.9.2009
DVD přehrávač mám 3 týdny a jsem s ním velmi spokojen. Používám jej denně jak na muziku tak na filmy a fotografie. Zvuk i obraz jsou perfektní, ovládání intuitivní, design perfektní! Jen cena je trochu vyšší, ale je to pěkný kus nábytku a kvalitní hudební a DVD přehrávač! Jediné mínus je delší doba načítání disků, nejspíše daň za universálnost a multiformátovost přístroje.
Zdeňka T.
22.5.2009
Naprostá spokojenost s výrobkem. Překvapivě vzhledem k nízké ceně velmi kvalitní reproduktory s velmi dobrým a čistým zvukem. Dobrá konektorová výbava, možnosti připojení jiných zařízení (iPod, MP3 přehrávače ....HDMI, dock, portable a USB vstup (používám 16GB micro SDHC kartu vloženou v usb čtečce a během pár sekund načte obsah, na rozdíl od jiných levných zařízení ....nebudu jmenovat). Timer a možnosti buzení radiem, dvdečkem, muzikou na USB zařízení. Jednoznačně doporučuji ke koupi všem, kteří se chtějí podívat na DVD film, poslechnout muzika, ráno se nechat vzbudit mp3-kou, kterou si večer nachystali na USB flash disk, pam.kartu..., připojit iPod a poslouchat oblíbené písně přes kvalitní reproduktory od yamahy a toto vše v jednom zařízení, které ani nezabere moc místa a vždy se najde místo kam ho umístit.