10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

Levné Knihy životní pomoc

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Strategie B2B digitálního marketingu Denis Kováč: (A)Sociálne prasa - Od trápneho ticha ku charizmatickej primitivite
Strategie B2B digitálního marketingu

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe.

můžete mít 12.1. - 13.1.

Optimalizace webových stránek Denis Kováč: (A)Sociálne prasa - Od trápneho ticha ku charizmatickej primitivite
Optimalizace webových stránek

Kniha je praktickým průvodcem, který vám pomůže podpořit růst on-line tržeb prostřednictvím experimentování a optimalizace míry konverze. Najdete zde podrobnou metodiku a know-how. Jedná se o ověřené techniky, které využívají nejúspěšnější on-line prodejci na světě.

můžete mít 12.1. - 13.1.

Denis Kováč: (A)Sociálne prasa - Od trápneho ticha ku charizmatickej primitivite Denis Kováč: (A)Sociálne prasa - Od trápneho ticha ku charizmatickej primitivite
Denis Kováč: (A)Sociálne prasa - Od trápneho ticha ku charizmatickej primitivite

Veľké množstvo kníh o osobnom rozvoji ponúka rôzne príbehy ľudí, s ktorými sa bežný človek len ťažko dokáže identifikovať. Na začiatku je iba garáž a človek, ktorého všetci považujú za blázna, no vďaka jeho vlastnej šikovnosti sa z neho napokon stane „superčlovek“.

můžete mít 12.1. - 13.1.

David Gruber: Rychločtení plus 1-3 - Inteligentní vnímání v internetovém věku David Gruber: Rychločtení plus Teorie a základní testy racionálního čtení a vnímání - Inteligentní vnímání v internetovém věku
David Gruber: Rychločtení plus 1-3 - Inteligentní vnímání v internetovém věku

Když k devíti vydáním knihy v nakladatelstvích s celostátní působností připočteme ještě další vydání v různých domech techniky, kulturních domech, velkých korporacích apod..

můžete mít 12.1. - 13.1.

David Gruber: Rychločtení plus Teorie a základní testy racionálního čtení a vnímání - Inteligentní vnímání v internetovém věku David Gruber: Rychločtení plus Teorie a základní testy racionálního čtení a vnímání - Inteligentní vnímání v internetovém věku
David Gruber: Rychločtení plus Teorie a základní testy racionálního čtení a vnímání - Inteligentní vnímání v internetovém věku

Ovládat rychločtení se dnes už stává podobnou nezbytností jako mít počítač a chytrý mobil. Toto vydání reflektuje skutečnost, že stále více informací dnes vnímáme z videí, audiovizuálních zdrojů, krátkých filmů, clipů, podcastů apod.

můžete mít 14.1. - 16.1.

Alena Lochmannová: Tělo za katrem David Gruber: Rychločtení plus Teorie a základní testy racionálního čtení a vnímání - Inteligentní vnímání v internetovém věku
Alena Lochmannová: Tělo za katrem

Jack London kdysi pronesl: „Ukaž mi muže s tetováním a ukážu ti muže se zajímavou minulostí.“ Ačkoliv tetování zažilo ve společnosti renesanci a překonalo stigmatizaci s ním dlouhodobě spojovanou, rozšířilo se napříč společenským spektrem.

můžete mít 12.1. - 13.1.

Celia Donertová: Práva Romů - Boj za občanství v poválečném Československu Celia Donertová: Práva Romů - Boj za občanství v poválečném Československu
Celia Donertová: Práva Romů - Boj za občanství v poválečném Československu

Kniha Práva Romů zasazuje romský boj za občanská práva do širších dějin lidských práv východní Evropy. Romové se v lidskoprávních narativech typicky objevují jako oběti.

můžete mít 12.1. - 13.1.

Šochová Zuzana: Agilní lídr - Využití síly vlivu Celia Donertová: Práva Romů - Boj za občanství v poválečném Československu
Šochová Zuzana: Agilní lídr - Využití síly vlivu

Naučte se, jak rozvíjet svůj potenciál a nasměrujte celou vaši organizaci k agilitě Renomovaná agilní koučka Zuzana Sochová představuje dovednosti a techniky, které potřebujete, abyste se stali agilním lídrem.

můžete mít 15.1. - 16.1.

Podnikání v betonovém stavebnictví v toku času Celia Donertová: Práva Romů - Boj za občanství v poválečném Československu
Podnikání v betonovém stavebnictví v toku času

Kniha se zabývá dějinami podnikání v betonovém stavebnictví v kontextu společenských a hospodářských souvislostí od jeho počátků až do šedesátých let 20. století a odbornými otázkami betonového stavebnictví …

můžete mít 16.1. - 18.1.

Jiří Charvát: Jak se stát nikým - Probuzení pro skeptiky Dagmar Jakubíková: Strategický marketing - Strategie a trendy
Jiří Charvát: Jak se stát nikým - Probuzení pro skeptiky

Trpíte? A zamysleli jste se někdy proč? Co když je to tím, že se ve své zkušenosti umisťujete špatně? Že si myslíte, že jste něco jiného, než jste? Co kdyby se ukázalo, že ve skutečnosti nemáte žádný problém? Protože nejste ten ňouma uprostřed, ale tohle celé.

můžete mít 14.1. - 16.1.

Dagmar Jakubíková: Strategický marketing - Strategie a trendy Dagmar Jakubíková: Strategický marketing - Strategie a trendy
Dagmar Jakubíková: Strategický marketing - Strategie a trendy

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami.

můžete mít 11.1. - 12.1.

Robert B. Cialdini: Nové zbraně vlivu Dagmar Jakubíková: Strategický marketing - Strategie a trendy
Robert B. Cialdini: Nové zbraně vlivu

Manipulativní techniky a jak se jim bránit – tváří v tvář i na internetu. Pojišťovákovi jste sympatičtí, zkusí vám vyjednat speciální nabídku. Lékárnici sympatičtí nejste: co vás to napadlo, chtít jiné dětské vitamíny než ty nejdražší?

můžete mít 11.1. - 12.1.

Mohlo by vás dále zajímat

Nabídku nejlevnějších produktů seřazených podle ceny naleznete v kategorii levné Knihy životní pomoc.
Nabídku našich zlevněných produktů naleznete v kategorii Knihy životní pomoc výprodej.
Produkty v akci naleznete v kategorii Knihy životní pomoc akce.