Dagmar Jakubíková: Strategický marketing - Strategie a trendy
Dagmar Jakubíková: Strategický marketing - Strategie a trendy
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami.
Celý popis
539 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
539 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední kus
18.9.2024
na výdejním místě
Výdejní místa
18.9.2024 -
19.9.2024
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
- Datum vydání: 03. 11. 2023
- Počet stran: 432
- ISBN: 978–80–271–3722–0
- Vazba: Brožovaná vazba