10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

Knihy životní pomoc skladem

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
  • Dostupnost
    Skladem
    ×
Marek: Dosahujte svého - Prodej face to face Marek Jakoubek: Krajané: hledání nových perspektiv
Marek: Dosahujte svého - Prodej face to face

Pojďme si přiznat, že face-to-face prodáváme všichni každý den. Nejen své služby a produkty, ale i sami sebe a své nápady. Pokud už to musíme dělat, tak to pojďme dělat nejen „dobře“, ale „perfektně“.

můžete mít 3.10. - 4.10.

Marek Jakoubek: Krajané: hledání nových perspektiv Marek Jakoubek: Krajané: hledání nových perspektiv
Marek Jakoubek: Krajané: hledání nových perspektiv

Autoři této kolektivní monografie se snaží na základě terénních výzkumu u krajanů z Bulharska, Srbska, Spojených států amerických, Ukrajiny a Chorvatska upozornit na nové rozměry bádání krajanské problematiky.

můžete mít 3.10. - 4.10.

Marek Kolařík: Interakční psychologický výcvik Marek Jakoubek: Krajané: hledání nových perspektiv
Marek Kolařík: Interakční psychologický výcvik

Kniha přináší konkrétní hry a postupy pro práci se skupinou. Vedoucím i členům skupiny umožňuje porozumět základním pravidlům a zákonitostem, kterými se práce s výcvikovou skupinou řídí.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 - učebnice studenta Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 - učebnice studenta
Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 - učebnice studenta

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

můžete mít 4.10. - 8.10.

Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 - učebnice studenta
Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

můžete mít 2.10. - 3.10.

Marek Německý: Co drží společnost pohromadě? Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 - učebnice studenta
Marek Německý: Co drží společnost pohromadě?

V současném sociálněvědním diskursu nepatří otázky společenské integrace a sociálního řádu obecně k výrazně akcentovaným tématům.

můžete mít 4.10. - 8.10.

Marek Pavlík: Jak úspěšně řídit obec a region - Cíle, nástroje, trendy, zahraniční zkušenosti Marek Pavlík; Martin Bělčík; kolektiv: Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál
Marek Pavlík: Jak úspěšně řídit obec a region - Cíle, nástroje, trendy, zahraniční zkušenosti

Na trhu ojedinělá publikace prakticky ukazuje, jak efektivně přistupovat k řízení obcí a regionů s cílem zajistit kvalitnější a efektivnější veřejnou správu, vyšší zaměstnanost a konkurenceschopnost.

můžete mít 8.10. - 10.10.

Marek Pavlík; Martin Bělčík; kolektiv: Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál Marek Pavlík; Martin Bělčík; kolektiv: Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál
Marek Pavlík; Martin Bělčík; kolektiv: Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol.

můžete mít 8.10. - 10.10.

Marek Preiss: Transgenerační přenos - Trauma a odolnost Marek Pavlík; Martin Bělčík; kolektiv: Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál
Marek Preiss: Transgenerační přenos - Trauma a odolnost

Kniha je určena odborníkům i studentům, kteří se zajímají o způsoby a podoby přenosu životních zkušeností, zvláště těch traumatických, do dalších generací. Psychologické prostředky přenosu doplňuje o výklad genetických a epigenetických mechanismů.

můžete mít 1.10. - 2.10.

Marek Šedivý: Úspěšná nezisková organizace Marek Skovajsa: Struktury významu - Kultura a jednání v současné sociální teorii
Marek Šedivý: Úspěšná nezisková organizace

Již třetí vydání praktické příručky pro neziskové organizace se nově věnuje pravidlům fungování správní rady, přináší novinky v oblasti legislativy a radí, jak oslovovat dárce a sponzory a získávat je pro záměry organizace.

můžete mít 8.10. - 10.10.

Marek Skovajsa: Struktury významu - Kultura a jednání v současné sociální teorii Marek Skovajsa: Struktury významu - Kultura a jednání v současné sociální teorii
Marek Skovajsa: Struktury významu - Kultura a jednání v současné sociální teorii

Kniha Struktura významu se zabývá otázkou relativní váhy kultury v poměru k sociálně-strukturálním a materiálním podmínkám lidského života. Kultura je zde chápána v širokém smyslu, který získala v sociálních vědách v polovině 20.

můžete mít 4.10. - 8.10.

Marek Sýkora: Lepší paměť snadno a rychle Marek Skovajsa: Struktury významu - Kultura a jednání v současné sociální teorii
Marek Sýkora: Lepší paměť snadno a rychle

Mít lepší paměť neznamená mít větší mozek, ale umět ho lépe používat! Tato kniha Vám ukáže jak s pamětí pracovat a již po prvních pár stránkách pocítíte neuvěřitelné zlepšení vaší paměti. Uvidíte, že pamatování nových informací rozhodně není nuda!

můžete mít 3.10. - 4.10.