10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11705313

Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Celý popis
342 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
342 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

21.8.2024 na výdejním místě
21.8.2024 - 22.8.2024 na vaší adrese

Popis

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

  • Datum vydání: 12. 09. 2018
  • Počet stran: 160
  • ISBN: 978–80–7402–361–3
  • Vazba: brožovaná vazba