Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Autor
Vydavatel
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×DostupnostSkladem
Neustálé podněty, trvalá dostupnost skrze média či tendence ihned reagovat nám zabraňují v soustředění. V posledních desetiletích se z toho stává významný ekonomický problém – protože schopnost koncentrace je rozhodujícím faktorem úspěchu a efektivity.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Marco von Münchhausen v knize ukazuje, jak se za vlastní pačesy vytáhnout z bažiny – jako to udělal legendární baron Prášil.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Vzájemné vztahy mezi pocity štěstí a spokojenosti a osobnostními vlastnostmi se staly v uplynulých desetiletích široce studovaným psychologickým tématem.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Monografie shrnuje nejnovější poznatky o hlavních tématech psychologie osobnosti – temperamentu, rysech, inteligenci, sebepojetí, motivaci a vývoji osobnosti. Důraz je kladen na vývoj v oboru za posledních pětadvacet let.
můžete mít 1.10. - 2.10.
Pojďme si přiznat, že face-to-face prodáváme všichni každý den. Nejen své služby a produkty, ale i sami sebe a své nápady. Pokud už to musíme dělat, tak to pojďme dělat nejen „dobře“, ale „perfektně“.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Autoři této kolektivní monografie se snaží na základě terénních výzkumu u krajanů z Bulharska, Srbska, Spojených států amerických, Ukrajiny a Chorvatska upozornit na nové rozměry bádání krajanské problematiky.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Kniha přináší konkrétní hry a postupy pro práci se skupinou. Vedoucím i členům skupiny umožňuje porozumět základním pravidlům a zákonitostem, kterými se práce s výcvikovou skupinou řídí.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
můžete mít 2.10. - 3.10.
V současném sociálněvědním diskursu nepatří otázky společenské integrace a sociálního řádu obecně k výrazně akcentovaným tématům.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Na trhu ojedinělá publikace prakticky ukazuje, jak efektivně přistupovat k řízení obcí a regionů s cílem zajistit kvalitnější a efektivnější veřejnou správu, vyšší zaměstnanost a konkurenceschopnost.
můžete mít 8.10. - 10.10.
Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol.
můžete mít 8.10. - 10.10.