Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 49753013

Philip Kotler: Marketing 6.0 - Budoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler: Marketing 6.0 - Budoucnost ve znamení zážitků

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. Celý popis
494 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
494 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední kus

31.3.2025 na výdejním místě
31.3.2025 - 1.4.2025 na vaší adrese

Popis

V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.

Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

  • Datum vydání: 05. 03. 2025
  • Počet stran: 232
  • ISBN: 978–80–271–5321–3
  • Vazba: brožovaná vazba