Miroslava Vaštíková: Marketing služeb efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Miroslava Vaštíková: Marketing služeb efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Popis
Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ.
Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
- Datum vydání: 01. 03. 2014
- Počet stran: 272
- ISBN: 978–80–247–5037–8
- Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá