10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11411643

Jakub Slavík: Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Jakub Slavík: Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Celý popis
269 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
269 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

26.11.2024 na výdejním místě
26.11.2024 - 28.11.2024 na vaší adrese

Popis

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají.

Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

  • Počet stran: 192
  • ISBN: 978–80–247–4819–1
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá