10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11177003

Dana Ondrejová: Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti

Dana Ondrejová: Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Celý popis
481 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
481 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

5.1.2025 na výdejním místě
5.1.2025 - 7.1.2025 na vaší adrese

Popis

Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací.

V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.

  • Datum vydání: 25. 05. 2021
  • Počet stran: 172
  • ISBN: 978–80–7598–076–2
  • Vazba: brožovaná vazba