Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 540818

MIO MiVue 358 EEU

MIO MiVue 358 EEU

Kamera MiVue 358 s 2,4" obrazovkou a širokoúhlým fotoaparátem s rozlišením 5Mpix zaznamenává události ve Full HD rozlišení 1080p s kompresí H.264. Parkovací režim a další sensory umožňují zaznamenat událost i když nejste v blízkosti automobilu. Režim Fotografování pomáhá vytvořit foto dokumentaci událostí, jako je například autonehoda. Celý popis
Produkt se již neprodává
2 789 Kč
Zboží od: MALL
2 789 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
25. 11. 2013
Jarka Šťastná
Dobrý den, součástí balení není pc kabel. Jaký doporučíte? Děkuji za odpověď
29. 11. 2013
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, doporučit mohu tento kabel: http://www.mall.cz/elektro-usb/premiumcord-kabel-usb-abmini-5pinu-2m S přáním hezkého dne Jaroslav Vykoukal www.MALL.cz
13. 10. 2013
Michal Vaňous
Dobrý den, chci se zeptat jakou největší velikost karty podporuje toto zařízení a je-li menu v češtině?
14. 10. 2013
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, maximální podporovaná kapacita karty je 32 GB, menu je v českém jazyce. S přáním hezkého dne Jaroslav Vykoukal www.MALL.cz
9. 10. 2013
Lukáš Kamrád
Dobrý den https://www.mall.cz/pametove-karty-micro-sdhc/sandisk-microsdhc-ultra-16gb-class-10-adapter-na-sd je tato karta vhodná k této kameře?? Díky
9. 10. 2013
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, ano, vybraná karta je ke kameře vhodná. S přáním hezkého dne Jaroslav Vykoukal www.MALL.cz
10. 1. 2013
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Při přehrávání záznamu z paměťové karty v PC pomocí programu z přiloženého CD nejde zvuk, pouze obraz. Při přehrávání v kameře jde obraz i zvuk. Prosím poraďte. Děkuji
29. 1. 2013
M Michaela Švorčíková
Dobrý den, přeptala jsme se na tento problém našeho dodavatele. Zde je od něho odpověď: Na toto je těžké takhle po mailu odpovědět.. zřejmě bude problém s kodeky, asi ho nemá zákazník nainstalovaný, jinak to normálně funguje. Prosím, ať zákazník zavolá na hotline na Mio, který spravuje firma VSP data Tábor Zde je kontakt http://web.vspdata.cz/cs/mio Děkuji za pochopení S pozdravem Michaela Švorčíková www.MALL.cz
18. 1. 2013
M Michaela Švorčíková
Dobrý den, s Vašim dotazem jsem se obrátila na našeho dodavatele, nicméně stále čekám na odpověď. Jakmile ji obdržím, určitě Vám dám vědět. Děkuji za pochopení a přeji hezký den S pozdravem Michaela Švorčíková www.MALL.cz