10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 16433199

Alum online Twister

Alum online Twister

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Společenská hra Twister doslova zauzluje Vaše tělo a proplete jej s vašimi spoluhráči. Pravá ruka na modrou, levá nohu na zelenou? To je teprve začátek. U hry Twister nikdy nechybí pořádná dávka smíchu a dobré nálady. Skvělá zábava pro rodiné večery či na párty. Celý popis
Sleva 21 % 216 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
169 Kč
Zboží od: Alum
Sleva 21 % 216 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
169 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

26.11.2024 na výdejním místě
26.11.2024 na vaší adrese

Popis

Společenská hra Twister doslova zauzluje Vaše tělo a proplete jej s vašimi spoluhráči. Pravá ruka na modrou, levá nohu na zelenou? To je teprve začátek. U hry Twister nikdy nechybí pořádná dávka smíchu a dobré nálady. Twister je hra určená jak dětem i dospělým. Skvělá zábava pro rodiné večery či na párty.

Popis:

  • Hra vhodná pro každou párty či podobnou příležitost
  • Napomáhá k rozvíjení koordinace těla a rozvíjí u dětí jejich obratnost
  • Pro 2 a a více hráčů
  • Výrobek pro osoby od 3 – 99 let
  • Rozměry podložky TWISTER: 138 × 168 cm
  • Rozměry balení: 27 × 27 × 5,5 cm

 Jednoduchá pravidla hry:

  • Rozhodčí vytočí šipkou barvu, na kterou musíte dát chodidlo nebo dlaň. Cílem je udržet rovnováhu a nespadnout. Není to tak jednoduché, jak to vypadá.
  • Úkolem hráčů je umístit dlaň nebo chodidlo na šipkou určené pole. Pole obsadí hráč, který tam byl první. Jestli to není jednozačné, rozhodne o tom rozhodčí. Rozhodnutí rozhodčího je platné a neodvolatelné.
  • Po vykonání svého pohybu se již nemůžete pohnout. Pouze rozhodčí může dovolit přesunutí končetiny, aby se uvolnilo místo druhému hráči.
  • Pokud je všech 6 polí jedné barvy na podložce obsazeno, roztočí se šipkou ještě jednou.
  • Pokud rozhodčí uvede stejnou barvu, na které již ruka nebo noha je, musíte se přesunout na jiné pole ( pokud jsou všechna tato pole obsazena, roztočí se šipka ještě jednou ).
  • Pokud se opřete na podložce loktem, kolenem nebo upadnete vypadáváte ze hry !
  • Vyhrává ten, kdo se nejdéle udrží na podložce!