Vilac Hmatej a najdi farma český obal
Popis
Rozměry: 16×16×16 cm Věk: 2+ Materiál: dřevo, kartón Obsahuje 41 ks
Druhá verze bestselleru didaktické hry Hmatej a najdi
Skryté dřevěné předměty v pytlíku v neprůhlédném obalu – tubě
Menší děti mají za úkol po vložení ruky do tuby jen na základě hmatání popsat svými slovy, jaký předmět drží v ruce
Rodiče mohou způsob hry dětem předvést názorným příkladem
Starší děti mohou hrát hru ve formě lota nebo binga, k těmto hrám jsou k dispozici obrázkové karty jednotlivých předmětů
Hračky Vilac mají značku francouzské agentury ADEME, to znamená, že tyto dřevěné hračky jsou vyráběny ekologicky
Šetří životní prostředí, neznečišťují půdu, vodu a vzduch, neplýtvají energiemi. Hlavní vlastnosti: pro 2–5 hráčůvyrobeno ekologicky, šetrně k prostředí Návod ke hře: Hmatej a najdi + bingo:První hráč si vezme kartu z hromádky
Poté musí sáhnout do sáčku a podle hmatu najít dřevěný dílek, který odpovídá obrázku na kartě
Pokud vybere správný dílek, kartu si ponechá a na řadě je druhý hráč, který opět začíná tažením karty z hromádky
Pokud ale první hráč vybere nesprávný dílek, musí svou kartu předat dalšímu hráči, který se musí pokusit najít správný dílek
Po každém kole se dílky vrací zpět do sáčku
Když už na hromádce nezbývá žádná karta, určí se vítěz
Vyhrává hráč s větším počtem karet
Pozor! Pokud jeden z hráčů náhodou vytáhne dílek ve tvaru muchomůrky, musí všechny své karty vrátit na hromádku! Aby se děti lépe seznámily s hmatáním předmětů, můžete upravit pravidla dle vlastního uvážení:1 – Začněte s malým množstvím dřevěných dílků.2 – Dovolte jim podívat se do sáčku.3 – Poté hru opět udělejte o něco těžší, nedovolte dětem nahlížet do sáčku.4 – Přidejte do sáčku více dílků.5 – Nakonec, až si děti na hru zvyknou, hrajte podle tradičních pravidel. BINGO variace:Složte 4 karty do kruhu a vytvořte jeden nebo více herních polí pro každého hráče
Jeden z hráčů nebo rodič vytáhne dílek ze sáčku a vyvolá ho
Hráč, který má kartu odpovídající tomuto vyvolanému dílku, si jej vezme a položí na svou kartičku
Hráč, který jako první zaplní své herní pole, vyhrává