PIX-IT Pracovní sešit 2 (rozšiřující úkoly pro silikonové stavebnice PIX-IT)
Popis
PIX-IT Pracovní sešit 2
Rozšíření stavebnice PIX-IT.
Sešit s 20 novými barevnými šablonami s úkoly a inspirativními obrázky.
Formát sešitu A4.
Úkoly rozvíjí intelekt dětí předškolního a školního věku a stimulují 10 oblastí schopností myšlení (abstraktní myšlení, znalosti, fantazie, paměť, prostorová a plošná představivost, práce s písmeny, pozornost a postřech, logické myšlení, matematické schopnosti a komunikace).
Vytvořeno ve spolupráci s odborníky na vzdělávání a pedagogy.
PIX-IT
ČESKÁ NOVINKA – CHYTRÁ STAVEBNICE ZE SILIKONU!
ABSOLUTNÍ HIT V MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH!
PIXIT DOPORUČUJE MENSA ČR!
PIXIT JE DRŽITELEM PRESTIŽNÍHO OCENĚNÍ SPRÁVNÁ HRAČKA – VYBRÁNO ODBORNÍKY!
SLOVO ODBORNÍKA K PIX-IT
Představa o „dobré hračce“ v sobě skrývá velký požadavek. Tím je rozvojový a stimulační efekt na dětský intelekt. Díky stavebnici PIX-IT můžete u dětí aktivně rozvíjet 10 oblastí schopností myšlení. PIX-IT je víc než jen stavebnice. Tento nový produkt je komplexní podnětový materiál, který vám vedle příjemného a tvůrčího prostoru pro vaše děti přináší návody a doporučení, jak s pomocí těchto jednoduchých a pestrobarevných dílků rozvíjet intelekt ve všech 10 oblastech, které rozvíjet lze, a má to v předškolním a školním věku velmi zásadní význam.
V období od narození dítěte do vstupu do školy uběhne pouze několik let. Z hlediska vývoje člověka však jde o velmi zásadní období, které nás předurčí pro zbytek celého života. Víme totiž, že mozek dítěte se ve věku do 7 let utvoří z funkčního hlediska ze dvou třetin. Nejnovější znalosti z oblasti neurofyziologie (tedy stavby, struktury a principů fungování lidského mozku) ukazují, že právě předškolní období má stěžejní roli v utváření základních předpokladů pro budoucí učení, paměť, inteligenci a pozornost. Tyto vlastnosti děti v budoucnu předurčí k tomu, zda z nich budou významné společenské kapacity, nebo jen „řadoví pracovníci“.
Vše tedy závisí na našem úsilí děti v tomto křehkém a nelehkém vývojovém období dostatečně podporovat a s vědomím svých možností a svého vlivu adekvátně rozvíjet. Je zapotřebí, abychom rozvíjeli nadání dětí a vědomě posunovali jejich hranice a možnosti kupředu. Pevně věřím, že s pomocí PIX-IT to pro nás všechny bude o kousíček jednodušší. Přeji vám s touto neobvyklou a zajímavou stavebnicí hodně zábavy a přemýšlení.
PhDr. Jitka Fořtíková, Ph.D.
ředitelka Centra nadání, odborný garant metody Mensa NTC systém učení pro Českou republiku