10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 48823927

HJC Přilba Ibex 2.0 - silniční, chameleon mat-lesk - Velikost L (58-61 cm)

HJC Přilba Ibex 2.0 - silniční, chameleon mat-lesk - Velikost L (58-61 cm)

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
IBEX 2.0 silniční helma je ultralehká a pohodlná, navržená pro optimální ventilaci a aerodynamiku. Celý popis
2 739 Kč
Zboží od: MANDARIN
2 739 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 3 kusy
S novou kartou za

10.12.2024 na výdejním místě
10.12.2024 - 12.12.2024 na vaší adrese

Popis

Ultralehká a komfortní helma poskytující optimální ventilaci. Unikátní tvar zvyšuje aerodynamiku a zároveň zajišťuje optimální větrání. Vyvinuta ve větrném tunelu HJC. Stvořena pro intenzivní fyzický výkon i v horkých dnech. Tuto helmu používají profesionálové v UCI týmu Lotto Soudal.

Helma váží 200g a má 16 ventilačních otvorů s překvapující aerodynamikou.

Vybavena je klasickými prvky a to otvorem na brýle, nastavitelnou týlní podporou nebo antibakteriálním polstrováním.

Technologie:
SELFIT – unikátní samonastavovací upínací systém, nabízí 5 výchozích pozic nastavení pro různý tvar a obvod hlavy.

Coolpath – nová technologie nahrazující vnitřní polstrování na temenu hlavy, dovolující optimální proudění vzduchu kolem hlavy pro zvýšení komfortu během jízdy.

Ventury Dynamics – pro dosažení nejlepší možné ventilace je na aerodynamicky vylepšené modely HJC aplikována technická adaptace Bernoulliho fyzikálního principu. Prostřednictvím tlakových rozdílů je chladný vzduch z přední části odsáván zadním otvorem pro vitřní odvod tepla, čímž poskytuje jezdci optimální větrání a dokonalé proudění při jízdě.

Hmotnost cca: 200 g

Technologie: Advanced Air Channel System;Aerodynamic Design;CoolPath;Feather Light;Inmould (In-mold);Internal Reinforcement Structure;SelFit;Ventury Dynamics;Wind Tunnel Tested Obvod-hlavy-Max: 61 Obvod-hlavy-Min: 58 Zvýšená ochrana: není součástí Přilby dle využití: Silniční Velikost – obvod hlavy (cm): 58;59;60;61