Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 32448708

Sony HT-S2000

Sony HT-S2000

3.1 kanálový soundbar se zabudovaným subwooferem s celkovým výkonem 250 W. Integrované bezdrátová rozhraní Bluetooth 5.2. Digitální zesilovač S-Master, prostorový zvuk S-Force Pro Front Surround, prémiový prostorový zvuk Dolby Atmos / DTS:X, Bravia Sync. Připojení: 1× HDMI 2.1 (eARC, CEC) výstup, 1× USB, digitální optický audio vstup. Možnost připevnění na zeď. Celý popis
7 290 Kč
7 290 Kč

8.8.2023
Se soundbarem HT-2000 od Sony jsem velmi spokojený, jelikož jsem měl možnost reproduktor už týden vyzkoušet. Připojení bylo velmi jednoduché i přesto, že mám jinou značku televize, poté jsem si zkusil nainstalovat aplikaci, přes kterou máte možnost ovládat reproduktor, když zrovna nemáte ovladač po ruce. Zvuk dává filmům i hudbě úplně jiný rozměr. Mohu jen doporučit!
jednoduchost připojení
tel. aplikace
zatím nic co by se nelíbilo
8.8.2023
Uz pri otvoreni krabice, kde mate 2kable = 1HDMI a 1elektricky kabel, som vedel ze instalacia bude jednoducha. LG TV som prepojil s Sony soundbarom cez bluetooth a uz to slo. K soundbaru je aj maly dialkovy ovladac, ale rychlo som ho nahradil aplikaciou od Sony, ktoru mam vzdy po ruke v telefone. Musim povedat ze aj ked som od soundbaru nemal ocakavania, tak zvuk a to najma priestorovy zvuk, oproti zvuku z reprakov z TV nema konkurenciu.
dizajn
jednoducha instalacia
kvalita zvuku
aktualne nemam co vytknu
7.8.2023
Soundbar se pyšní technologiemi S-Force PRO Front Surround a Vertical Surround Engine a tím vytváří prostorový zvuk jako v kině. Na to navazují další a to Dolby Atmos a DTS:X. Produkt má v sobě zabudované dva subwoofery, které se postarají o hluboké basy, centrální reproduktor dodává opravdu krásný čistý zvuk a dva reproduktory. Snadno se ovládá přes mobilní aplikaci, která je opravdu jednoduchá (bohužel v EN) . Balení obsahuje: návod, soundbar, HDMI kabel, síťový kabel, a dálkové ovládání. Zapojení bylo velice jednoduché, mám TV Samsung a vůbec to nějak tomu nevadí. Opravdu velká spokojenost.
Výkon
Jednoduché ovládání
Design
Mobilní aplikace
Zvuk
7.8.2023
Sony soundbar je opravdu vylepšením oproti vestavěným reproduktorům mé televize (Televize 65" LG 65NANO86). Výšky jsou jasnější a dokážou lépe rozlišit zvukové detaily. Středy jsou mnohem bohatší a hudba zní mnohem plněji a emotivněji. Basové frekvence mají zároveň sílu i hloubku, což dodává zvukovému projevu nový rozměr. Sledování filmů s tímto soundbarem je opravdu zážitkem - zvuk je prostě úžasný.
Jednoduchost zapojení
Cena / Výkon
Vzhled
Občasné odpojení
5.8.2023
Jednoduše dokonalý zvuk. Doposud jsem používal pouze televizní výstup a nedá se to srovnat. Soundfiel (prostorový zvuk) funguje naprosto skvěle a máte pocit jako byste byli v kině. Jediné, co se dá vytknout, je malý display ukazatelů hlasitosti, ale je to jen malý detail, který hlasitost a kvalita zvuku naprosto zastíní.
funkce soudfield
jednoduchá kompabilita a nastavení
jednoduché ovládání
malé ukazatele hlasitosti na display
5.8.2023
Ikdyz nemám tv od Sony ale Phillips, tak zapojeni a následne spuštění bylo tak jednoduché, že má 2 leta dcera nemá problém si to již sama spustit. Soundbar hraje skvěle. Prostě koupíte tuhle krabičku, zapojíte do tv a zásuvky a rázem máte zvuk jako v kině. Krásně vás basy dokážou nakopnout a prostorový zvuk vás vtáhne přímo do filmu. A pokud vám to nestačí, tak lze dokoupit subwoofer a zadní reproduktory a pak už nemusíte do kina .
skvělý zvuk
poměr cena výkon
překvapivě silné basy
možnost rozšíření (zadní repro + subwoofer)
Nekompatibilni s Reproduktory Sony SA-RS5S
27.7.2023
Tento soundbar bych doporučil každému, kdo chce mít kvalitní zvuk a jednoduché ovládání včetně propojení soundbaru s aplikací či televizí. Aktuálně používám soundbar přes bluetooth spojený s televizi, to mi vyhovuje nejvíce kvůli kabeláži. Doporučuji.
Zvuk
Zpracování
Kvalita
Design
Dolby atmos
Vyšší cena
23.7.2023
Výrobek jsem zakoupil a přivezl domu. Vše krásně zabaleno. Po vybalení jsem prostudoval návod a pustil se do připojení k TV. Mám jinou značku TV ale to vůbec nevadí. Podle návodu jsem stáhl aplikaci. Vše jsem pustil a postupoval podle aplikace. Vše šlo perfektně. Aplikace mě provedla na jedničku. Poté jsem si šel pustit film. Musím říct že prostorový zvuk je boží. Vše funguje jak má za mě doporučuji
Zpracování
Vzhled
Prostorový zvuk
Aplikace
Vysoká cena
30.7.2023
Sony Soundbar HT-S2000 je úžasný audiový systém, který mě velmi překvapil! Jeho moderní a elegantní design skvěle ladí s interiérem. Kvalita zvuku díky Dolby Atmos je vynikající, s jasnými vokály a silnými basy, které oživují filmy i hudbu. Byl jsem nadšený z prostorového zvuku díky technologii Sound field, která mě doslova velmi nadchla. Zapojení u LG televize byla hračka pomocí HDMI. Samotné nastavení soundbaru je jednoduché pomocí dálkového ovladače nebo mobilní aplikace. Soundbar opravdu posunul domácí zážitek z filmů a seriálů na novou úroveň zážitků. Vřele jej doporučuji každému, kdo chce zlepšit kvalitu zvuku u své televize.
Design
Dolby Atmos
Funkce sound field