10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 23737483

JOKOMISIADA Hlavolam hry Danger at home GR0305

JOKOMISIADA Hlavolam hry Danger at home GR0305

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Hlavolam hry Danger at home GR0305 Celý popis
225 Kč
Zboží od: Shoppingroom
225 Kč
Poslední 3 kusy
S novou kartou za

5.12.2024 - 6.12.2024 na vaší adrese

Popis

Hra Nebezpečí doma je ideální pro učení hrou. Puzzle děti naučí, jak se chovat v nebezpečných situacích, které se jim mohou stát doma, a také jim umožní procvičit si vnímavost, paměť a rozvoj představivosti.

Puzzle obsahuje 8 obrázkových příběhů : V koupelně, Kontaktní elektrický, Na schodech, U okna, V kuchyni, Talíř, Na polici, Žehlička. Každý příběh se skládá ze 3 obrázků. Příběhy ukazují, jaký efekt může přinést nevhodné chování a nedodržování bezpečnostních pravidel a jak se správně chovat. Ze všech obrázků vyberte tři, které se k sobě hodí, které po správném uspořádání ukáží příběh: příčinu nehody, následek špatného chování a správné a bezpečné chování dítěte.

Hra poskytuje spoustu možností zábavy, například:

  1. Kdo je první – Každý z dětí obdrží jeden čtverec. Zbývající obrázky položte lícem nahoru, aby byly viditelné Děti se snaží vybrat obrázky, které se hodí k příběhu, a seřadit je ve správném pořadí: příčina-následek-správné chování. Vyhrává ten, kdo to udělá jako první. Na konci každé batole vypráví svůj příběh.
  2. Hra na zapamatování – Každý hráč dostane jeden čtvereček. Zbývající čtverce položte lícem dolů, aby nebyly vidět. Hra začíná tím, kdo získá nejvíce bodů. Děti se střídají v kreslení čtverců. Pokud se nakreslený prvek shoduje s tím, který již mají – nechají jej, pokud obrázek nesouhlasí, vloží jej zpět. Ostatní hráči se musí pokusit zapamatovat si, co obrázek ukazoval. Vyhrává ten, kdo jako první nasbírá všechny tři prvky.
  3. A to je pěkný příběh – Všechny čtverečky s obrázky položíme před děti a vyprávíme příběh tak, aby děti umí vybrat správný obrázek na základě příběhu. Když si dítě vybere obrázek se špatným chováním a výsledek, vybere si obrázek s odpovídajícím chováním a řekne, jak se má hrdina z příběhu správně chovat. Příběhy lze bezpečně používat k vytváření vlastních her a her. Jediným limitem je naše představivost.

Obsah krabice:

  • 24 hádanek (8 příběhů)
  • kostky
  • pokyny

Počet hráčů: 1–4

Čas hry: 30 min.

Věkové požadavky: od 4 let