Lorelli Odrážedlo MY FRIEND BLUE
Popis
Ať už máte doma holčičku nebo chlapečka, každý z nich jednoho dne zatouží po tom, řídit opravdové auto. Pořiďte jim odrážedlo auto MY FRIEND od Lorelli. S tímto vozítkem mohou začít objevovat svět. Vozítko je uzpůsobeno k přirozenému pohybu nožek při odrážení. Takže nedochází k žádným deformacím a nežádoucím pohybům. Odrážedlo má vlastní volant, kterým se dá otáčet do stran. Pohodlné sedátko a opěradlo zaručí bezpečí. Dětské vozítko má zabudovaný i hrací panel, takže umí vydávat řadu zvuků, což ocení každé dítě. Hmotnost odrážedla je pouhých 1,2 kg. Pro maximální bezpečí má dětské odrážedlo „MY FRIEND“ zabudované zařízení proti převrácení. Bezpečnost a pohodlí vašeho dítěte jsou u nás na prvním místě. Model dětského odrážedla „MY FRIEND“ – stejně jako ostatní dětská odrážedla Lorelli – splňuje evropskou normu.
Vlastnosti a vybavení:
● Vyrobeno z kvalitních a odolných plastových materiálů, které mají dlouhou životnost
● Panel s melodiemi, klaksonem
● Opěradlo pro komfortní sezení
● Blokáda proti převrácení dozadu
● Pro provoz auta (zvukové efekty) jsou třeba baterie 2 × 1,5V AA baterie. Baterie nejsou součástí balení
● Doporučený věk od 12 měsíců do 3 let
● Maximální nosnost je – 20 kg
● Rozměry rozložená (L x W x H cm) – 48 × 22 × 40 cm
● Hmotnost: 1,20 kg
Čištění a údržba: Ujistěte se, že jsou pevné části pevně přidělány, či jsou povoleny. Pravidelně kontrolujte uvolněné šrouby. Pokud jsou ně které části poškozeny, okamžitě je vyměňte. Odrážedlo obsahuje trubice, plasty, silný papír a látku. Udržujte produkt mimo vlhké prostředí a velmi chladné či teplé prostředí po delší dobu. Produkt přikrývejte. Nikdy nepoužívejte korozivní nebo brusné látky k čištění hračky. Očistěte navlhčeným hadrem a jemným mýdlem.
V případě, že byl produkt na pláži, vyčistěteho a odstraňte písek a sůl z otáčivých částí a kol.
Tento výrobek je vyroben v souladu s evropskou bezpečnostní normou EN 71 – Bezpečnost hraček.
Barvy obrázků a fotek na eshopu se mohou mírně lišit od skutečných produktů. Rozdíl může vzniknout kvalitou obrázku, nastavením barev monitoru, grafické karty, nebo světelných podmínek.