10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 20584328

Julius Meinl Zrnková káva, krémová. Caffé Crema Intenso. 1kg

Julius Meinl Zrnková káva, krémová. Caffé Crema Intenso. 1kg

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
„Čím posloužím?“ Tak vítal Julius Meinl své zákazníky před téměř 160 lety. Tato krémová káva je vhodná pro přípravu kávy s mlékem. Celý popis
449 Kč
0,45 Kč/g
449 Kč
0,45 Kč/g
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 2 kusy
Jiní prodejci
S novou kartou za

28.11.2024 na výdejním místě
28.11.2024 - 29.11.2024 na vaší adrese

Popis

Julius Meinl je ambasador vídeňské kavárenské kultury již od roku 1862

 

Směs pečlivě vybraných zrn kávy druhu arabika ze Střední Ameriky a robusty z Asie.

 

Tato kávová směs je charakteristická unikátním chuťovým profilem.

Intenzivní aroma připomínající čerstvě upečený chléb a velmi bohatá krémová dlouhotrvající crema tvoří ideální kávovou směs na přípravu s mlékem.

 

Typ zrn: arabica a robusta

Aroma: jako čerstvě upečený chléb

Crema: krémová a hnědá

Chuť: čokoládová a vyvážená

 

Hmotnost: 1000g

 

Země původu: Rakousko

 

Výrobce: Julius Meinl Coffee

 

Skladovat v suchu a chladu.

 

 

Příběh loga Julius Meinl

Víte, co přesně dobře známé logo znázorňuje? Je na něm zobrazen coffee connoisseur, znalec kávy, v červeném orientálním kloboučku zvaném fez.

Vyjadřuje poctu příběhu o tom, jak se káva dostala do Vídně.

Říká se, že v roce 1683 získal císařský posel, tlumočník a obchodník Georg Franz Kolschitzky několik pytlů naplněných kávou. Ve Vídni patrně zůstaly po obléhání města Turky, a tak je použil k založení první vídeňské kavárny „Zur blauen Flasche“.

Kultovní logo Julius Meinl pak roku 1924 vytvořil vídeňský umělec Joseph Binder na žádost Julia Meinla II. Zadání znělo: vytvořte fiktivního představitele příběhu, jak se káva dostala do Rakouska. Binder nakreslil osmanského mladíka, znalce kávy, pozvedajícího šálek k ústům.

Talentovaný italský designér Matteo Thun pak v roce 2004 přetvořil logo do jednodušší červenobílé formy. Původní klasické logo mu připomínalo vídeňské barokní andílky, a tak tuto myšlenku do svého návrhu zakomponoval.

 

Thun je nejen autorem redesignu loga, ale také jeho 3D provedení.

Ústředním motivem zůstává červený orientální klobouček zvaný fez, jehož tvar, ovšem vzhůru nohama, se promítá také do tvaru šálků, hrnků a sklenic.