Julius Meinl 100% Arabica zrnková káva Espresso UTZ Premium Collection 1kg
Popis
Julius Meinl je ambasador vídeňské kavárenské kultury již od roku 1862
Kávová směs pečlivě vybraných zrn kávy druhu Arabika s certifikací UTZ z těch nejznámějších plantáží Brazílie a Střední Ameriky.
Čokoládově hnědé pražení dodává kávě silnou a zaoblenou chuť, dlouhotrvající pěnu a smyslné aroma. Doporučujeme pro přípravu klasického vídeňského espressa.
Tuto kávu naleznete v nejlepších kavárnách a to nejenom ve Vídni. Julius Meinl patří mezi nejoblíbenější kávu našich jižních sousedů.
UTZ certifikát (pocházející od nezávislé, neziskové organizace).
Tato organizace řídí největší a nejrychleji rostoucí světový certifikovaný program pro ověřenou produkci kávy.
UTZ certifikát má široké pole působnosti, zahrnující mnohé – lidé a životní prostředí stejně tak jako dobré obchodní praktiky a kritéria.
Typ zrn: arabica
Aroma: delikátní s jemnými odstíny
Crema: velmi jemná
Chuť: střední viskozita, čerstvá chuť s jemně sladkou dochutí
Hmotnost: 1000g
Země původu: Rakousko/Itálie
Výrobce: Julius Meinl Coffee
Skladovat v suchu a chladu.
Příběh loga Julius Meinl
Víte, co přesně dobře známé logo znázorňuje? Je na něm zobrazen coffee connoisseur, znalec kávy, v červeném orientálním kloboučku zvaném fez.
Vyjadřuje poctu příběhu o tom, jak se káva dostala do Vídně.
Říká se, že v roce 1683 získal císařský posel, tlumočník a obchodník Georg Franz Kolschitzky několik pytlů naplněných kávou. Ve Vídni patrně zůstaly po obléhání města Turky, a tak je použil k založení první vídeňské kavárny „Zur blauen Flasche“.
Kultovní logo Julius Meinl pak roku 1924 vytvořil vídeňský umělec Joseph Binder na žádost Julia Meinla II. Zadání znělo: vytvořte fiktivního představitele příběhu, jak se káva dostala do Rakouska. Binder nakreslil osmanského mladíka, znalce kávy, pozvedajícího šálek k ústům.
Talentovaný italský designér Matteo Thun pak v roce 2004 přetvořil logo do jednodušší červenobílé formy. Původní klasické logo mu připomínalo vídeňské barokní andílky, a tak tuto myšlenku do svého návrhu zakomponoval.
Thun je nejen autorem redesignu loga, ale také jeho 3D provedení.
Ústředním motivem zůstává červený orientální klobouček zvaný fez, jehož tvar, ovšem vzhůru nohama, se promítá také do tvaru šálků, hrnků a sklenic.