10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 45247295

COFFEEDREAM Káva KOLUMBIE FINCA La RICAURTE BANANA - Hmotnost: 100g, Typ kávy: Zrnková, Způsob balení: běžný třívrstvý sáček, Stupeň pražení: pražení na FILTR ( světlé )

COFFEEDREAM Káva KOLUMBIE FINCA La RICAURTE BANANA - Hmotnost: 100g, Typ kávy: Zrnková, Způsob balení: běžný třívrstvý sáček, Stupeň pražení: pražení na FILTR ( světlé )

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner

Čerstvě pražená zrnková káva KOLUMBIE FINCA La RICAURTE BANANA – HONEY, MICROLOT

Celý popis
132 Kč
1,32 Kč/g
Zboží od: COFFEEDREAM
132 Kč
1,32 Kč/g
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

26.7.2024 na výdejním místě
26.7.2024 - 29.7.2024 na vaší adrese

Popis

KOLUMBIE FINCA La RICAURTE BANANA HONEY – microlot

Země původu: Kolumbie

Druh kávy: arabica

Kraj: Antioquia

Město: Ciudad Bolivar

Farma: La RICAURTE

Osvědčení: MICROLOT

Nadmořská výška: 1950 m n. m

Odrůda: CATURRA

Zpracování: ANAEROBNÍ BANÁNOVÝ MED 

Majitel: Juan Pablo Velez

Velikost farmy: 150 ha

Velikost exportního balení: 35 kg GrainPro

Káva je zbavena dužiny a ponechána se slizem vloženým do nerezových tanků s přírodním ovocným koncentrátem a fermentována v uzavřeném tanku bez kyslíku po dobu 9–12 dní. 

ODPOČINEK: 25 dní v tmavé dřevěné místnosti

O TÉTO FARMĚ

„Tato farma chrání přírodní lesy a deštné pralesy, které mají mnoho zdrojů vody“ 

Tato farma se nachází v obci Ciudad Bolivar s rozšířením 150 ha.z čehož cca.50 ha.jsou vyhrazeny v přirozeném tropickém deštném pralese k ochraně vodních zdrojů.Tato farma patří rodině Velezů, tradiční rodině pěstitelů kávy, která má minulost z generace na generaci. 

Farma se nachází mezi 1.700 a 2.000 m.n.m.V areálu farmy se pěstuje především odrůda Caturra a zpracování probíhá tradičním způsobem.Farma má certifikace Rainforest AND CAFE PRACTICES. 

PŘÍBĚH

Juanu Pablovi je 39 let, vyrostl uprostřed kávové rodiny s dlouhou tradicí v Ciudad Bolivar.Jeho děd, Honorio Velez, se dlouhá léta věnoval pěstování kávy a komercializaci suché pergamenové kávy, excelso (zelená káva) a vedlejších produktů mlácení (offbeans), poté toto podnikání rozvinul ve společnosti jednoho ze svýchsynové.Juan Guillermo, otec Juana Pabla.Společně se svým otcem a dědečkem se Juan naučil vše, co je třeba vědět o pěstování kávy ao různých způsobech vydělávání peněz marketingem kávy, ale nikdy nebyl spokojen, protože měl pocit, že je toho mnohem víc a že by se to dalo udělat.přidat kávě mnohem větší hodnotu díky senzorické kvalitě. 

Tento nápad nebyl v rodině příliš přijat, protože jeho otec a dědeček založili svou firmu a prosperovali ve velkoobjemovém modelu, kde detail, obětavost a smyslová kvalita nebyly určujícím faktorem.Zpočátku nebyli příliš přesvědčeni a příliš si nevšímali nápadů Juana Pabla, který se na vlastní účet začal vzdělávat, získávat znalosti a experimentovat na farmě s jinými způsoby zpracování kávy.Jeho prvním krokem bylo naučit se ochutnávat, aby dokázal správně vyhodnotit kvalitu produktu a poté chtěl cestovat, mít kontakt s trhem a zákazníky, porozumět jejich potřebám, identifikovat trendy a mít širší spektrum chápánísvět kávy.specializace, a tak mít jasno o změnách, které mají být implementovány do produkčního modelu, který byl vyvíjen na farmě.

Největší výzvou byla možnost upravit proces výběru a klasifikace třešňové kávy, protože v Antiquia je vzhledem k vysokým výnosům, kterých se dosahuje v plodinách, velmi složité provádět selektivní sklizeň zralých plodů.Jeho strategií bylo zaměřit se na vyšší pozemky, kde třešně dozrávají pomaleji a kde sklizeň probíhá po celý rok bez vrcholu nebo koncentrace sběru.To mu umožnilo mít kávu neustále k dispozici a mohl proces provádět důsledněji. 

Později začal Juan Pablo zkoušet různé způsoby zpracování, aby získal různé profily, experimentoval s různými protokoly pro promývanou, medovou a přírodní kávu a v té druhé našel atraktivnější tóny, a proto se rozhodl zaměřit na tuto metodu.Toto rozhodnutí však vyvolalo velké pozdvižení u jeho otce a dědečka, kteří nebyli ochotni produkovat „Pasilla guava“, jak se v Kolumbii říká nerozdrceným plodům, které zůstaly jako výsledek selekce při zpracování vyprané kávy..Jsou považovány za nekvalitní.Jeho rodina mu řekla, že se chystá zkazit kávu, ale houževnatost Juana Pabla byla silnější a vytvořila své první přirozené výmoly, které se k překvapení Dona Honoria a Juana Guillerma rychle prodaly za cenu výrazně vyšší, než byla cena.umytou kávu.Tento výsledek přiměl Juana zaměřit se ještě více na poznávání tohoto procesu a proměnných, které je třeba kontrolovat. 

Juan Pablo pokračoval ve zpracovávání přírodních materiálů tradiční metodou, ale uvědomil si, že dosažení konzistence v procesu s tolika proměnnými, které je třeba sledovat a zprostředkovat současně, bylo velmi složité a frustrující, protože ačkoliv postup opakoval krok za krokem pokaždé, když získaljiný výsledek..To ho přivedlo ke zkoumání a tak objevil anaerobní fermentaci, kterou mnozí výrobci nazývali uhličitou macerací a kterou empiricky prováděli v plastových sáčcích, plechovkách nebo jakémkoli typu uzavřené nádoby.

Juan chtěl udělat něco propracovanějšího a se zisky, které získal z prodeje prvních přírodních výmolů, koupil nerezovou nádrž, kterou upravil pro vývoj procesu v kontrolovaném a zcela hermetickém prostředí, ve kterém přidává CO2 do třešní.jako selektivní médium, které umožňuje pouze růst bakterií mléčného kvašení a umožňuje tak mít větší kontrolu nad fermentačním procesem za účelem zvýšení konzistence, hrnec po hrnci, při zachování složitosti.Mnoho dní experimentování, měření, ochutnávání a ochutnávání mu umožnilo etablovat se že s MAX. 120 hodinami fermentace by bylo možné dosáhnout profilu velkého přijetí mezi zákazníky na různých trzích. 

Juan Pablo představuje novou generaci výrobců, kteří riskují a kteří se vždy snaží inovovat, aby vyvíjeli jedinečné produkty, kteří chtějí pokračovat v rodinné tradici výroby kávy v horách Antioquie dalších 100 let, ale chápou, že je nutné začlenitvědy a technologie k dosažení lepší ziskovosti a udržení konkurenceschopnosti na dnešním trhu.Nyní jsou jeho otec Juan Guillermo a dědeček Honorio jeho největšími obdivovateli a podporují ho v jeho projektu, i když úplně nechápou, co Juan na farmě dělá a čas od času si mezi úsměvy řeknou.

Chuťový profil: káva s jemnými tóny žlutého ovoce, mléčné čokolády, banánů a lískového oříšku. Jemné, příjemné hedvábné tělo s nižší aciditou.