Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Komiks představuje životní příběh amerického prezidenta Johna Fitzgeralda Kennedyho, zvaného JFK.
můžete mít 7.2. - 11.2.
Staňte se svědky začátků Barryho Allena coby Flashe v tomto oficiálním komiksu k filmu! Barry se po trýznivém dobrodružství s Ligou spravedlnosti odhodlá stát skutečně kvalifikovaným a inspirativním hrdinou.
můžete mít 3.2. - 4.2.
Na japonské střední škole probíhá den jako každý jiný… dokud nezazvoní telefon a neodstartuje hru na život a na smrt.
můžete mít 4.2. - 5.2.
Osudový, krvavý příběh s prvky romantiky a velkou porcí akce! Dospělá fantasy, která si získala davy fanoušků, televizní seriál, celovečerní filmy i počítačové hry! Hrdinou je Guts, Černý šermíř, obávaný bojovník, o kterém se raději nemluví nahlas.
můžete mít 3.2. - 4.2.
Plán je jasný – osvobodit Griffi tha! Jenže jak se nepozorovaně dostat zpátky do Windhamu a proniknout až do podzemí tamního paláce? Jestřábi sice najdou nečekaného spojence, ale to pořád neznamená, že se jejich záchranná akce setká se zdarem…
můžete mít 3.2. - 4.2.
Guts a jeho přátelé sotva osvobodili Griffitha z midlandského vězení a už mají v patách nového nepřítele. Podaří se jim uprchnout do bezpečí dřív, než bestiální Wyald splní krutý rozkaz? A co si počít se staronovým známým, který se objevuje na scéně…?
můžete mít 3.2. - 4.2.
Griffitha se sice podařilo zachránit, ale zdá se být nenávratně zmrzačený a doživotně odkázaný na pomoc druhých. Jestřábům už nezbývá žádná naděje. Jen Guts a Casca jsou si stále bližší…
můžete mít 3.2. - 4.2.
Griffith obětoval své přátele, ale Guts se navzdory obrovské přesile démonů nehodlá vzdát a zoufale se snaží zachránit své nejbližší. Jenže i kdyby se mu to povedlo, nic už nebude jako dřív. Pochmurná nová éra začíná…
můžete mít 3.2. - 4.2.
Následky Zatmění jsou hrozivé – Guts přišel nejen o oko a o ruku, ale především o přátele a druhy, a také o Cascu, která po prožitém utrpení zůstává uzavřená ve vlastním světě.
můžete mít 3.2. - 4.2.
Od Zatmění uplynuly dva roky a Guts se potýká s lidožravými „elfy“ z Mlžného údolí.
můžete mít 3.2. - 4.2.
V Mlžném údolí zuří lítá bitva a zdá se, že černý šermíř má namále. Mezitím se k údolí blíží neohrožená Farnese a její rytíři, jenže jejich příchod nevěstí pro Gutse nic dobrého…
můžete mít 3.2. - 4.2.
Velitelka Farnese má v úmyslu Gutse zlomit a přimět k pokání. Netuší však, jaká temnota jej obestírá, a jak moc nebezpečná je pro všechny kolem něj. A neví ani, že víra toho v takovém případě mnoho nezmůže…
můžete mít 3.2. - 4.2.
Během pátrání po pomatené Casce se Guts setkává s toulavým chlapcem jménem Isidro a společně zamíří na svatou půdu. Tam je čeká osudové setkání s inkvizitorem Mozgusem a velitelkou Farnese, která se nedokáže smířit s tím, že jí Guts už jednou vyklouzl…
můžete mít 3.2. - 4.2.
Casce hrozí, že bude upálena na hranici jako čarodějnice. Guts jí spěchá na pomoc, ale zdá se, že je pozdě – na svaté půdě se rozpoutalo pravé peklo, ze kterého jen málokdo vyvázne živ.
můžete mít 3.2. - 4.2.
Guts nikdy nemá nouzi o protivníky – dokonce ani o takové, kteří se vracejí z mrtvých! Proti Černému šermíři totiž tentokrát stojí aristokrat s ďábelskými schopnostmi a vlastní armádou.
můžete mít 3.2. - 4.2.
Guts bojuje ze všech sil, ale jeho ďábelský protivník je příliš mocný a k jeho porážce bude třeba víc než jen hrubá síla a šermířský um. A i kdyby se snad našel někdo, kdo by mu dokázal pomoci, jistě to nebude zadarmo…
můžete mít 3.2. - 4.2.
Guts nemá štěstí – a zdá se, že nosí smůlu i všem okolo, jak se brzy přesvědčí i mazaný žoldák Ganbino, který jej vycvičil v boji. Na chvíli vše vypadá bledě, avšak po osudovém setkání s Griffithem a jeho Jestřáby to vypadá, že i na Gutse se možná usmálo štěstí.
můžete mít 3.2. - 4.2.
Gutsovi se u Jestřábů daří, ale ne všichni jeho noví kumpáni jsou z toho nadšení. Griffith má navíc nebezpečné ambice a Guts brzy na vlastní kůži pozná, zač je toho doopravdy loket…
můžete mít 3.2. - 4.2.
Griffith míří vysoko a zdá se, že jeho velkolepé sny se mohou brzy splnit. Jenže ne všichni u dvora mu úspěch přejí a zákulisní boj se vyostřuje, což může velmi významným způsobem ovlivnit i Gutsův osud…
můžete mít 3.2. - 4.2.
Válečné tažení pokračuje, ale nic nejde tak hladce, jak měl Griffith naplánováno. Guts a Casca jsou stále ještě nezvěstní a je třeba je najít dřív, než bude pozdě.
můžete mít 3.2. - 4.2.
Bitva o Doldrey pokračuje, ale nebezpečí ze strany Gennonových vojsk není to jediné, čemu bude muset Guts čelit. Ostatně i Griffith se pouští do velice riskantní hry, která se Jestřábům nakonec nemusí vyplatit – obzvláště dojde-li na dvorské intriky…
můžete mít 3.2. - 4.2.
Guts je pryč a ponížený Griffith sáhne k radikálnímu řešení. Riskuje tím však vše, co do té doby získal, a případný neúspěch může řádně zkomplikovat život nejen jemu, ale i Jestřábům těšícím se na povýšení…
můžete mít 3.2. - 4.2.
Druhé číslo Želv Ninja je ještě nabušenější než to první. Dozvíme se kam se poděl mistr Tříska a odhalíme původ tajemné látky, která zmutovala Želvy. Přitom si jen tak odskočíme na mezigalaktické hry na Triceratonu. A hádejte, kdo je vyhraje.
můžete mít 3.2. - 4.2.
Ve třetím menu Želv Ninja se Michelangelo vydává na nákupy dárků, mistr Tříska se v příběhu z minulosti podělí o své tělo, Donatello potká nového přítele – slavného kreslíře Jacka Kirbyho a Leonardo ve druhém Vánočním příběhu staré nepřátele.
můžete mít 3.2. - 4.2.