Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Smetanovy nejznámější básně, Richard III., Venkovanka, Pražský karneval…, v podání České filharmonie a Pražského symfonického orchestru pod vedením Václava Neumanna a Jiřího Bělohlávka.
můžete mít 14.1.
Kompletní nahrávka Beethovenových kvartetů pořízená Smetanovým kvartetem v Praze pro Nippon Columbia. Vychází poprvé na CD mimo Japonsko. Obsahuje voucher ke stažení nahrávky v Hi-Res 24 bit / 192 kHz..
můžete mít 14.1.
Smetanovci provedli během své umělecké dráhy (1945–1989) Beethovenovy kvartety 1490krát! Nahrávky kvartetů, které uvádíme na tomto kompletu, jsou z let 1961–70 a Smetanovci jejich záznam realizovali hrou zpaměti! Z nahrávek vyzařuje mladá energie a neúnavné hledání. Zahraniční kritika označovala Sme
můžete mít 14.1.
Smetanovo trio s bravurní Jitkou Čechovou u klavíru, něžně i vášnivě zpívajícími houslemi Jany Vonáškové a s excelentním violoncellem violoncellu Jana Páleníčka patří dnes k absolutní špičce ve svém oboru.
můžete mít 14.1.
Komplet klavírních trií Bohuslava Martinů skýtá jedinečný vhled do vývoje jeho neustále se proměňující hudební řeči od 30. do 50. let – a koneckonců i výpověď o samotném skladateli jako člověku a o jeho myšlení. Hned první pětivětá triová skladba Cinq pi?ces br?ves (1930) byla napsána lehkou rukou (
můžete mít 14.1.
Komorní Beethoven optikou Smetanova tria…
můžete mít 14.1.
Bohuslav Martinů – Klavírní trio č. 1 (Cinq pieces bre
ves) H 193, Bergerettes pro housle, violoncello a klavír H 275, Klavírní trio č. 2 H 327, Klavírní trio č. 3 H 332 Smetanovo trio: Jitka Čechová – klavír, Jiří Vodička – housle, Jan Páleníček – violoncello
můžete mít 14.1. - 15.1.
Již třetím titulem nás Smetanovo trio ve vynikající interpretaci seznamuje s klavírním triem v novodobé historii české hudby. Nejstarší skladbou je zde Klavírní trio f moll teprve jednadvacetiletéhoZdeňka Fibicha z roku 1872.
můžete mít 14.1.
Renomované a kritikou vysoce oceňované Smetanovo trio po dokončení nahrávky kompletních trií Antonína Dvořáka (Supraphon) logicky navazuje integrálem díla Johannesa Brahmse. S klavírem si Brahms vysloužil obdiv již v dětství, často byl sám prvním interpretem svých skladeb.
můžete mít 14.1.
Smetanovo trio (Jitka Čechová, Jana Vonášková-Nováková, Jan Páleníček). Druhá nahrávka Smetanova tria je věnována vrcholných komorním opusům Antonína Dvořáka, klavírním triím č. 3 f moll op. 65 a č.4 e moll op. 90 „Dumky“.
můžete mít 14.1.
Renomované Smetanovo trio se po brahmsovském kompletu ponořilo do světa hudby 20. století. Odkaz francouzského impresionisty Maurice Ravela v oblasti komorní hudby je sice skromný na počet opusů, ale skrývá opravdové skvosty. Jeho jediné klavírní trio, dokončené ve spěchu před odchodem na frontu, pa
můžete mít 14.1.
- Po smrti klavíristy Josefa Páleníčka (1991), zakladatele tria, přebral symbolickou štafetu jeho syn violoncellista Jan Páleníček. Po vzoru svých předchůdců i dnešní členové Smetanova tria kombinují svá triová vystoupení se sólovými čísly, tak jak to odpovídá původní slavné tradici této komorní for
můžete mít 14.1.
Po soustředěném zájmu o českou triovou literaturu (od vysoce ceněných nahrávek Dvořáka až po Martinů) a vybočení k Čajkovskému (SU 3949–2) tentokrát Smetanovo trio sáhlo k samotnému jádru romantického repertoáru.
můžete mít 14.1.
Mezinárodně oceňované Smetanovo trio s temperamentem a nasazením sobě vlastním představuje tři pozoruhodné kompozice sklonku 19. století.
můžete mít 14.1.
Další titul ediční řady Russian masters představuje ansámbl tří gigantů mezi ruskými hudebníky; Kogan, Baršaj a Rostropovič téměř na závěr Pražského jara 1960 na neopakovatelném večeru uvedli tři ze čtyř Beethovenových smyčcových trií.
můžete mít 14.1.
Studiová nahrávka vznikla u příležitosti 4. ročníku festivalu Hradčany hudební, který se koná každoročně v dubnu ve Španělském sále Pražského hradu
můžete mít 14.1.
Arie z oper v podání Leonida Sobinova.
můžete mít 14.1.
Miloslav Kabeláč (1908–1979) – Mysterium času – passacaglia pro velký orchestr op. 31 (1957), Hamletovská improvizace op. 46 (1963),
můžete mít 14.1.
Koncerty Ladislava Simona.
můžete mít 14.1.
Po nadšeně přijaté nahrávce Janáčkových symfonických děl (Sinfonietta, Taras Bulba ad., SU 4131; Orchestral Choice, Gramophone srpen 2013) se Tomáš Netopil se SOČR zaměřil na Janáčkovu tvorbu vokálně-instrumentální.
můžete mít 14.1.
Bohuslav Martinů – Fresky, Paraboly, Rytiny v podání symfonického orchestru Českého rozhlasu pod taktovkou Tomáše Netopila.
můžete mít 14.1.
Vladimir Vladimirovich Sofronitsky představitel klasické klavírní sovětské školy.
můžete mít 14.1.
Vladimir Vladimirovich Sofronitsky představitel klasické klavírní sovětské školy.
můžete mít 14.1.
Vladimir Vladimirovich Sofronitsky představitel klasické klavírní sovětské školy.
můžete mít 14.1.