Cena
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Sluchátka Urbanista Palo Alto White Druh Bezdrátová Mikrofon Integrovaný Typ konstrukce Špunty Bezdrátové nabíjení Ne Verze BT 5.3 Aktivní potlačení hluku (ANC) Ano ANC při hovorech Ano Přenos signálu …
můžete mít 5.2. - 6.2.
Sluchátka Urbanista Palo Alto Black Druh Bezdrátová Mikrofon Integrovaný Typ konstrukce Špunty Bezdrátové nabíjení Ne Verze BT 5.3 Aktivní potlačení hluku (ANC) Ano ANC při hovorech Ano Přenos signálu …
můžete mít 5.2. - 6.2.
Sluchátka URBANISTA Copenhagen 2 Purple Do uší Bluetooth Integrovaný mikrofon Redukce šumu Impedance 32 Ohm Citlivost 115 dB Frekvenční rozsah 20 – 20 000 Hz Audio kodeky SBC Počet měničů 2 Průměr měničů …
můžete mít 5.2. - 6.2.
Nabízí silný a dobře vyladěný zvuk – Bluetooth 5.3 sluchátka Urbanista Austin zajistí příjemný audio prožitek při poslechu muziky i podcastů. Mají 13mm dynamické měniče, duální MEMS mikrofony pro čisté handsfree hovory, nabíjecí box pro celkovou dobu provozu sluchátek 20 h, dotykové ovládání a jsou odolná vodě dle normy IPX4.
můžete mít DNES
Již v roce 2004 dostal Johan Wahlback, zakladatel několika slavných značek, nápad vyvinout moderní a globální značku, se kterou se on sám a její příznivci budou moci snadno ztotožnit. Jako první produkt pod značkou Urbanista vzniklo skládací kolo Tokio.
V létě roku 2008 se Johan potkal s Danielem Roos, v té době designérem na volné noze. Společně pokračovali na konceptu značky a dalším rozvoji. V průběhu roku 2010 byla spuštěna výroba řady výrobků pod značkou Urbanista. Jejich společným znakem je důraz na design, barevné provedení, mobilitu a užitnou hodnotu. Urbanista nabízí kvalitně zpracované produkty, které jsou vyráběny na míru lidem žijícím ve městech. Nejnověji se Urbanista zaměřil na výrobu sluchátek s kolekcí "Wear Your Music", která je stále doplňována o nové modely.
Myšlenkou značky Urbanista® je vyrábět inovativní, kvalitně zpracované produkty usnadňující každodenní život v městském prostředí. Design a vývoj produktů probíhá v sídle značky ve Stockholmu, za spolupráce s předními světovými design studii a konstrukčními týmy. “Kreativita se zřetelem na uživatele“ je zásada, které se drží. Tak vznikají věci se “srdcem a duší“.