Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Technologie UA Storm odpuzuje vodu, aniž by byla snížena prodyšnost. Měkký fleece s kartáčovaným vnitřkem pro celodenní pohodlí a teplo. Technologie 4-Way Stretch umožňuje lepší pohyb v každém směru.
můžete mít 27.11.
Technologie UA Storm odpuzuje vodu, aniž by byla snížena prodyšnost. Měkký fleece s kartáčovaným vnitřkem pro celodenní pohodlí a teplo. Technologie 4-Way Stretch umožňuje lepší pohyb v každém směru.
můžete mít 27.11.
Žebrovaný akrylový úplet je velmi měkký a poskytuje celodenní pohodlí a teplo. Detail horní bambule z umělé kožešiny.
můžete mít 27.11.
Žebrovaný akrylový úplet je velmi měkký a poskytuje celodenní pohodlí a teplo. Detail horní bambule z umělé kožešiny.
můžete mít 27.11.
Žebrovaný akrylový úplet je velmi měkký a poskytuje celodenní pohodlí a teplo. Detail horní bambule z umělé kožešiny.
můžete mít 27.11.
Žebrovaný akrylový úplet je velmi měkký a poskytuje celodenní pohodlí a teplo. Detail horní bambule z umělé kožešiny.
můžete mít 27.11.
Žebrovaný akrylový úplet je velmi měkký a poskytuje celodenní pohodlí a teplo. Detail horní bambule z umělé kožešiny.
můžete mít 27.11.
Žebrovaný akrylový úplet je velmi měkký a poskytuje celodenní pohodlí a teplo. Materiál odvádí pot a velmi rychle schne. Tkané logo s nášivkou. Tradiční střih čepice.
můžete mít 27.11.
Žebrovaný akrylový úplet je velmi měkký a poskytuje celodenní pohodlí a teplo. Materiál odvádí pot a velmi rychle schne. Tkané logo s nášivkou. Tradiční střih čepice.
můžete mít 27.11.
Měkký akrylový úplet poskytuje celodenní pohodlí a teplo. Logo s nášivkou. Kratší výška než u tradičních čepic, takže se lépe přizpůsobí.
můžete mít 27.11.
Měkký akrylový úplet poskytuje celodenní pohodlí a teplo. Klasický střih shorní bambulí. Vyšívané logo s nášivkou.
můžete mít 27.11.
Žebrovaný akrylový úplet je velmi měkký a poskytuje celodenní pohodlí a teplo. Materiál odvádí pot a velmi rychle schne. Tkané logo s nášivkou. Tradiční střih čepice.
můžete mít 27.11.
Povrchová úprava UA Storm skvěle odpuzuje vodu, aniž by byla snížena prodyšnost. ArmourFleece je lehký, prodyšný a pružný materiál pro dokonalou volnost pohybu. Příjemný, kartáčovaný vnitřek skvěle za
můžete mít 27.11.
Pánský kulich Under Armour Halftime Pom Beanie ve světle modré barvě je klasikou v designu oblíbené značky
můžete mít 27.11. - 28.11.
Pánský kulich Under Armour Halftime Pom Beanie v modré barvě je klasikou v designu oblíbené značky
můžete mít 27.11. - 28.11.
Pánský kulich Under Armour Halftime Cuff v modré barvě z akrylové pleteniny, která je velice měkká a hřejivá
můžete mít 27.11. - 28.11.
Pánský kulich Under Armour Halftime Pom Beanie v šedé barvě je klasikou v designu oblíbené značky
můžete mít 27.11. - 28.11.
Pánský kulich Under Armour Halftime Pom Beanie v šedé barvě je klasikou v designu oblíbené značky
můžete mít 27.11. - 28.11.
Žebrovaný akrylový úplet je velmi měkký a poskytuje celodenní pohodlí a teplo. Reflexní prvky. Reflexní logo.
můžete mít 27.11.
Stále populárnější oblečení americké značky Under Armour, se vyznačuje extrémně kvalitními materiály, použitými technologiemi a skvěle padnoucím střihem. Oblečení vhodné pro sportovní využití a běžné nošení.
Historie Under Armour
Značka Under Armour, zabývající se sportovním oblečením, vznikla roku 1996 ve Spojených státech amerických. Byla založena Kevinem Plankem, v té době 23 letým hráčem amerického fotbalu na Univerzitě v Marylandu, který byl otrávený tím, že si neustále musí vyměňovat zpocené triko, které nosil pod dresem. Zaznamenal však, že jeho kompresní šortky během tréninku i zápasu zůstávaly suché. To ho inspirovalo k vytvoření stejně fungujících sportovních triček. Po ukončení studia na univerzitě vyvinul svůj první prototyp takto fungujícího trika. Vše tedy začalo jednoduchým plánem dělat špičková trička, která budou kompresní a zároveň budou odvádět nepříjemný pot, místo aby jej nasávala, trička, která budou pomáhat tělu regulovat tělesnou teplotu a zvyšovat výkon.
Současnost Under Armour
V dnešní době má společnost několik specializovaných obchodů kromě v USA i v Kanadě, Číně a dalších 39ti státech světa. V roce 2013 byl otevřen první Brand House v Baltimoru, kde má momentálně Under Armour své sídlo. První obchod na jiném kontinentu, než je Severní Amerika, byl otevřen v Edinburghu.
Rozšíření produktových řad o výrobky TurfGear, AllseasonGear a StreetGear dostalo Under Armour do čela výkonnostního oděvního průmyslu. V roce 2003 pak společnost zavedla první dámskou řadu Women's Performance Gear. V dnešní době Under Armour nabízí produkty z moderních, technicky vyspělých materiálů s vynikajícími vlastnostmi určené pro muže, ženy i mládež. Under Armour má komplexní systém dělení produktů, který je jasný a srozumitelný. Jedná se o kolekci HeatGear®, která je ideální, když je horko; ColdGear®, která je ideální, když je zima a AllSeasonGear® pro celoroční nošení.