Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
3PACK ponožky Under Armour vícebarevné (1379512 011).
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
3PACK ponožky Under Armour vícebarevné (1373084 002).
můžete mít 26.11.
3PACK ponožky Under Armour vícebarevné (1379503 011).
můžete mít 26.11.
3PACK ponožky Under Armour vícebarevné (1379504 011).
můžete mít 26.11.
můžete mít 26.11.
6PACK ponožky Under Armour vícebarevné (1382611 002).
můžete mít 26.11.
Ponožky od značky Under Armour. Barva Černá. Bez zapínání. Podrobnosti Výšivka s logem. Velikost balení 3-pack.
můžete mít 29.11. - 2.12.
Ponožky od značky Under Armour. Barva Černá. Bez zapínání. Podrobnosti Výšivka s logem. Typ ponožek Kotníkové. Velikost balení 3-pack. Sport Fitness.
můžete mít 29.11. - 2.12.
Stále populárnější oblečení americké značky Under Armour, se vyznačuje extrémně kvalitními materiály, použitými technologiemi a skvěle padnoucím střihem. Oblečení vhodné pro sportovní využití a běžné nošení.
Historie Under Armour
Značka Under Armour, zabývající se sportovním oblečením, vznikla roku 1996 ve Spojených státech amerických. Byla založena Kevinem Plankem, v té době 23 letým hráčem amerického fotbalu na Univerzitě v Marylandu, který byl otrávený tím, že si neustále musí vyměňovat zpocené triko, které nosil pod dresem. Zaznamenal však, že jeho kompresní šortky během tréninku i zápasu zůstávaly suché. To ho inspirovalo k vytvoření stejně fungujících sportovních triček. Po ukončení studia na univerzitě vyvinul svůj první prototyp takto fungujícího trika. Vše tedy začalo jednoduchým plánem dělat špičková trička, která budou kompresní a zároveň budou odvádět nepříjemný pot, místo aby jej nasávala, trička, která budou pomáhat tělu regulovat tělesnou teplotu a zvyšovat výkon.
Současnost Under Armour
V dnešní době má společnost několik specializovaných obchodů kromě v USA i v Kanadě, Číně a dalších 39ti státech světa. V roce 2013 byl otevřen první Brand House v Baltimoru, kde má momentálně Under Armour své sídlo. První obchod na jiném kontinentu, než je Severní Amerika, byl otevřen v Edinburghu.
Rozšíření produktových řad o výrobky TurfGear, AllseasonGear a StreetGear dostalo Under Armour do čela výkonnostního oděvního průmyslu. V roce 2003 pak společnost zavedla první dámskou řadu Women's Performance Gear. V dnešní době Under Armour nabízí produkty z moderních, technicky vyspělých materiálů s vynikajícími vlastnostmi určené pro muže, ženy i mládež. Under Armour má komplexní systém dělení produktů, který je jasný a srozumitelný. Jedná se o kolekci HeatGear®, která je ideální, když je horko; ColdGear®, která je ideální, když je zima a AllSeasonGear® pro celoroční nošení.