Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Pánská mikina Under Armour Storm Daytona FZ v černé barvě s povrchovou úpravou UA Storm odpuzující vodu
Momentálně nedostupné
Pánská mikina Under Armour Armour Fleece 1/4 Zip v šedé barvě z lehkého, prodyšného a pružného materiálu, který vás zahřeje
Momentálně nedostupné
Pánská mikina Under Armour přes hlavu s kapucí, volný pohodlný střih, červená barva, manžety na rukávech a spodním okraji
Momentálně nedostupné
Pánská mikina Under Armour Rival Terry LC FZ v khaki barvě z velice příjemného bavlněného materiálu, který vás zahřeje
Momentálně nedostupné
Pánská mikina Under Armour Essential Fleece Hoodie ve fialové barvě z mimořádně měkkého bavlněného fleecového materiálu
Momentálně nedostupné
Pánská mikina Under Armour přes hlavu s kapucí, volný pohodlný střih, zelená barva, manžety na rukávech a spodním okraji
Momentálně nedostupné
Pánská mikina Under Armour přes hlavu s kapucí, volný pohodlný střih, zelená barva, manžety na rukávech a spodním okraji
Momentálně nedostupné
Pánská sportovní mikina Under Armour Accelerate Hoodie v černé barvě z příjemného a hřejivého materiálu
Momentálně nedostupné
Stále populárnější oblečení americké značky Under Armour, se vyznačuje extrémně kvalitními materiály, použitými technologiemi a skvěle padnoucím střihem. Oblečení vhodné pro sportovní využití a běžné nošení.
Historie Under Armour
Značka Under Armour, zabývající se sportovním oblečením, vznikla roku 1996 ve Spojených státech amerických. Byla založena Kevinem Plankem, v té době 23 letým hráčem amerického fotbalu na Univerzitě v Marylandu, který byl otrávený tím, že si neustále musí vyměňovat zpocené triko, které nosil pod dresem. Zaznamenal však, že jeho kompresní šortky během tréninku i zápasu zůstávaly suché. To ho inspirovalo k vytvoření stejně fungujících sportovních triček. Po ukončení studia na univerzitě vyvinul svůj první prototyp takto fungujícího trika. Vše tedy začalo jednoduchým plánem dělat špičková trička, která budou kompresní a zároveň budou odvádět nepříjemný pot, místo aby jej nasávala, trička, která budou pomáhat tělu regulovat tělesnou teplotu a zvyšovat výkon.
Současnost Under Armour
V dnešní době má společnost několik specializovaných obchodů kromě v USA i v Kanadě, Číně a dalších 39ti státech světa. V roce 2013 byl otevřen první Brand House v Baltimoru, kde má momentálně Under Armour své sídlo. První obchod na jiném kontinentu, než je Severní Amerika, byl otevřen v Edinburghu.
Rozšíření produktových řad o výrobky TurfGear, AllseasonGear a StreetGear dostalo Under Armour do čela výkonnostního oděvního průmyslu. V roce 2003 pak společnost zavedla první dámskou řadu Women's Performance Gear. V dnešní době Under Armour nabízí produkty z moderních, technicky vyspělých materiálů s vynikajícími vlastnostmi určené pro muže, ženy i mládež. Under Armour má komplexní systém dělení produktů, který je jasný a srozumitelný. Jedná se o kolekci HeatGear®, která je ideální, když je horko; ColdGear®, která je ideální, když je zima a AllSeasonGear® pro celoroční nošení.