Cena
Štítek
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Technologie UA Storm odpuzuje vodu, aniž by byla snížena prodyšnost. Tenké přiléhavé rukavice s podšívkou lze nosit samostatně nebo jako první vrstvu. Mimořádně měkká pletenina s hladkým vnějším povrc
můžete mít 28.11.
Technologie UA Storm odpuzuje vodu, aniž by byla snížena prodyšnost. Tenké přiléhavé rukavice s podšívkou lze nosit samostatně nebo jako první vrstvu. Dvouvrstvý úplet ColdGear pro větší teplo. Kratší
můžete mít 28.11.
Technologie UA Storm odpuzuje vodu, aniž by byla snížena prodyšnost. Tenké přiléhavé rukavice s podšívkou lze nosit samostatně nebo jako první vrstvu. Dvouvrstvý úplet ColdGear pro větší teplo. Kratší
můžete mít 28.11.
Lepená pletenina na hřbetu s technologií UA Storm odpuzuje vodu bez ztráty prodyšnosti. Dlaň ze syntetické kůže je ultra pohodlná a umožňuje kompletní hratelnost ve vlhkých podmínkách. Vylepšená konst
můžete mít 28.11.
Stále populárnější oblečení americké značky Under Armour, se vyznačuje extrémně kvalitními materiály, použitými technologiemi a skvěle padnoucím střihem. Oblečení vhodné pro sportovní využití a běžné nošení.
Historie Under Armour
Značka Under Armour, zabývající se sportovním oblečením, vznikla roku 1996 ve Spojených státech amerických. Byla založena Kevinem Plankem, v té době 23 letým hráčem amerického fotbalu na Univerzitě v Marylandu, který byl otrávený tím, že si neustále musí vyměňovat zpocené triko, které nosil pod dresem. Zaznamenal však, že jeho kompresní šortky během tréninku i zápasu zůstávaly suché. To ho inspirovalo k vytvoření stejně fungujících sportovních triček. Po ukončení studia na univerzitě vyvinul svůj první prototyp takto fungujícího trika. Vše tedy začalo jednoduchým plánem dělat špičková trička, která budou kompresní a zároveň budou odvádět nepříjemný pot, místo aby jej nasávala, trička, která budou pomáhat tělu regulovat tělesnou teplotu a zvyšovat výkon.
Současnost Under Armour
V dnešní době má společnost několik specializovaných obchodů kromě v USA i v Kanadě, Číně a dalších 39ti státech světa. V roce 2013 byl otevřen první Brand House v Baltimoru, kde má momentálně Under Armour své sídlo. První obchod na jiném kontinentu, než je Severní Amerika, byl otevřen v Edinburghu.
Rozšíření produktových řad o výrobky TurfGear, AllseasonGear a StreetGear dostalo Under Armour do čela výkonnostního oděvního průmyslu. V roce 2003 pak společnost zavedla první dámskou řadu Women's Performance Gear. V dnešní době Under Armour nabízí produkty z moderních, technicky vyspělých materiálů s vynikajícími vlastnostmi určené pro muže, ženy i mládež. Under Armour má komplexní systém dělení produktů, který je jasný a srozumitelný. Jedná se o kolekci HeatGear®, která je ideální, když je horko; ColdGear®, která je ideální, když je zima a AllSeasonGear® pro celoroční nošení.