Cena
Štítek
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Plochý úplet pro příjemnější pocit a dotek. Signature Moisture Transport System pro optimální odvod potu od těla. ArmourBlock® pomáhá minimalizovat vznik bakterií způsobujících zápach. Logo Under Armo
můžete mít 26.11.
Plochý úplet pro příjemnější pocit a dotek. Signature Moisture Transport System pro optimální odvod potu od těla. ArmourBlock® pomáhá minimalizovat vznik bakterií způsobujících zápach. Logo Under Armo
můžete mít 26.11.
Dětské kotníkové ponožky z originálního materiálu HeatGear®.
Podpora klenby pro nižší únavu nohou.
Strategicky umístěné tlumení chrání nejvíce namáhané části chodidla.
V konstrukci použité me
můžete mít 26.11.
Stále populárnější oblečení americké značky Under Armour, se vyznačuje extrémně kvalitními materiály, použitými technologiemi a skvěle padnoucím střihem. Oblečení vhodné pro sportovní využití a běžné nošení.
Historie Under Armour
Značka Under Armour, zabývající se sportovním oblečením, vznikla roku 1996 ve Spojených státech amerických. Byla založena Kevinem Plankem, v té době 23 letým hráčem amerického fotbalu na Univerzitě v Marylandu, který byl otrávený tím, že si neustále musí vyměňovat zpocené triko, které nosil pod dresem. Zaznamenal však, že jeho kompresní šortky během tréninku i zápasu zůstávaly suché. To ho inspirovalo k vytvoření stejně fungujících sportovních triček. Po ukončení studia na univerzitě vyvinul svůj první prototyp takto fungujícího trika. Vše tedy začalo jednoduchým plánem dělat špičková trička, která budou kompresní a zároveň budou odvádět nepříjemný pot, místo aby jej nasávala, trička, která budou pomáhat tělu regulovat tělesnou teplotu a zvyšovat výkon.
Současnost Under Armour
V dnešní době má společnost několik specializovaných obchodů kromě v USA i v Kanadě, Číně a dalších 39ti státech světa. V roce 2013 byl otevřen první Brand House v Baltimoru, kde má momentálně Under Armour své sídlo. První obchod na jiném kontinentu, než je Severní Amerika, byl otevřen v Edinburghu.
Rozšíření produktových řad o výrobky TurfGear, AllseasonGear a StreetGear dostalo Under Armour do čela výkonnostního oděvního průmyslu. V roce 2003 pak společnost zavedla první dámskou řadu Women's Performance Gear. V dnešní době Under Armour nabízí produkty z moderních, technicky vyspělých materiálů s vynikajícími vlastnostmi určené pro muže, ženy i mládež. Under Armour má komplexní systém dělení produktů, který je jasný a srozumitelný. Jedná se o kolekci HeatGear®, která je ideální, když je horko; ColdGear®, která je ideální, když je zima a AllSeasonGear® pro celoroční nošení.